Nincs mit csinálni benne, teszi a dolgát, kell több?
Szöveges ítélet
Sok minden belefér a kombiba, ami nagyon jó, de szokatlanul hosszú nekem, jó az a tolatóradar.
Az automata váltó élménye vegyes: többnyire szeretem, de néha jól esne valahogy közvetlenül szabályozni a hajtást. Főúton, ahol előzgetni kell, szerintem csak manuális üzemmódban lehet rendesen vezetni, jó, hogy, van benne ilyen. A benne levő 150LE-től nekem 1-el sem hiányzik több, így is erősebbnek érzem, mint régi 120 lovast.
A fogyasztás 8-8.5 között alakul, nem világbajnok, de nem katasztrófa.
A kormányzás szempontjából nem alulkormányzott, mint a Laguna II, gyorsabb kanyarban hamar megérzi az ember a majdnem 1600 kilót.
A szövetek lehetnének finomabbak, de meg lehet nézni, nem átverés, ez a sima dynamique.
Az utazás csendes, a vezetés izgalommentes, annyira nincs mit csinálni benne, hogy az már unalmas. Végülis nincs igazán mit szeretni az autón, pedig igazán minden rendben van vele.
Aki a kocsijában ülve akarja "jól megmutatni", az ne vegye ezt a kombi, automatát, aki meg el akar férni a cuccaival, nem akar fáradtan hazaérni, és ezt választja, az meg ne szlalomozgasson, versenyezgessen, ijesztgessen.
Hibalista
- gyenge fékezésnél csikorog a fék, nem törődök vele
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Laguna II | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
