A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2007)

Laguna 2.0 dci 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Laguna Grandtour Initiale 2.0 dci 173LE

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem ezt az autót. Idáig csak renaultjaim voltak, én személy szerint szeretem a francia autókat :-) Számomra a hasonló kaliberű autók a németek között mind puritán. (Nem az Audira BMW-re s a mercire gondolok). Kényelmi extrák között szinte minden megtalálható benne, egyedül amit hiányolok azaz ülés szellőztetés illetve a masszázs funkció :-) Tudom vegyek S mercit :-) A fogyasztása jónak mondható olyan 6-7 liter között járok vele vegyes használatban. Egy másfél tonnás autótól nem rossz teljesítmény.

Ez a Lagunának a csúcs felszereltségű autója a választható extrák közül minden benne van az Initiale felszereltségen túl is. A válság közepén sikerült megvennem alig másfél évesen szinte a fele pénzért mint a lista ára az autónak. Mondhatni ennyit röhögve megért. Amennyiben nem hagy cserben és nem lesz semmi baja motorikusan sem, szerintem elég sokáig megmarad a családban.

A kocsiban az erő elegendőnek mondható, bár kiváncsi lennék mit tud a V6-os dizel ebben a kaszniban kinnt árulják itthon viszont nem :-( Van néhány jópofa suzukis aki probálkozik, de aztán hamar belátják, hogy hol a helyük :-)

2011.08.11

Az előzőekhez képest annyi változott az autón, hogy kapott egy chiptuningot. Az autó így már elég markáns adatokkal bír. Érdekesség képen a gyári 173LE helyett jóval többet 206.9 LE teljesített, tuning után pedig 263LE-t. Részletes adatok lentebb a képen találhatók.

Tuning óta mintegy 4 hónapot mentem probléma mentesen. A fogyasztás inkább csökkent, mint nőt de nem számottevő. A gyorsulását még nem mértem le, de amikor gyári volt akkor egy Honda Civic Type R-rel tartottam a lépést.

Remélem később sem lesz semmilyen problémám az autóval és akkor tuti sokáig a családban marad :-)

Hibalista

- A nappali világításnak az aljzata meghibásodott, állítólag széria hiba. - - No lassan eltelt 10 év, így ez a lista picit bővült. - - - 2-szer kellett a zárakat elől cserélni - - 2-szer cseréltem benne stabilizációs pálcát - - olyan 205.000 ezer körül cseréltem rajta lengőkarokat, mert kopogtak a magyar utaktól és idegesített, de amúgy működőképes volt még - - Ennyi. Most olyan 218.000 ezer van benne. A motorblokk tökéletesen száraz. Turbó tökéletes kondícióban van. Én 15.000km-ként cserélbem benne az olajat, illetve szűrőket ennyi. Meghálálja. - - Én még mindig tökéletesen megvagyok vele elégedve.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 184000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Megane II 1.9 dci Következő autója? Valami terepjáró vagy SUV
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2007 (2007 - 2007)

További ítéletek (71 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)