A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2007)

Laguna 2.0 dCi Black Edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elhiteti az emberrel, hogy kis hazánk úthálózata svájci minőségű

Szöveges ítélet

A céges autó leadása után erőteljes gondolkozás következett, hogy mi legyen a következő. 2010 környéki autót akartam mindenképp, és szerettem volna kimaxolni az ár/érték arányt. Sok keresgélés, szokásos hajnalig használtautóponthu nézegetés. Sikerült a kört szűkíteni, így végül a Laguna-ra esett a váasztás. Már csak találni kellett egy példányt, ami nem tekert, és nincs szétütve kívül-belül.
Persze végigjártam a szokásos köröket. Első nekifutásra a kereskedéseket. 3-4 autó után feladtam. Egyik rom überelte a másikat. Cigicsikk elnyomva a műszerfalon, lógó tetőkárpit, karcos műszerfal (valami barom csavarhúzóval feszegette a navi környéki műanyagot, és sikerült rajzolnia egy X-et a kijelzőre), szanaszét szakadt ülések. A sok időt ráfordítva rájöttem, csak magántulajtól. Persze biztos lett volna egy határmenti kereskedésben egy eldugott zúgban egy tiptop állapotú Laguna - de sem időm, sem energiám nem volt bejárni az országot. Sors iróniája, hogy végül mégis vidéken találtam meg az akkori felhozatalból az egyik vállalható egyedet.
Telefonos segítséggel előzetesen megnézettettem, aztán a pozitív vélemény hatására levonatoztam én is megnézni a csodaautót (a többihez képest az volt - Nekem legalábbis).

Egy Renault kereskedésnél árulták, az egyik eladó srác. Ő hozta be Németországból (úúú külföldi autó, biztos tekert, mondtam magamban), majd forgalomba helyezte, és használta közel egy évet. Úgy döntött, két autó sok a családban, így a Lageszt eladja.
Körbenéztük, apró karcok, beltér szép, műanyagok épek, sehol egy cigicsikk (biztos azért, mert nem dohányzott az előző tulaj ?!), mentünk vele, oké. Ez kell. Kicsi alku, és már hoztuk is.

Első út egy Renault márkaszervízbe, állapotfelmérni. Jó állapot, 1-2 apró hiba (stabrúd idővel cserés lesz, plusz a rögzítőfék hatásfoka gyengus, oké, belefér), de egyébként hibátlan.

Az autó a Black Edition felszereltségű. Sikerült kitúrni az interneten, hogy ez mit takar: keyless go (kulcsnélküli indítás, nyitás-zárás), pimpelt hátsó lámpák (gyárilag sötétítve), GT első lökös (ilyen levegőkopoltyús oldalt, vagy mi). Tökjó. Ezen felül bixenon, kanyarkövető, navi, félbőr belső. Sajnos az ülések oldalán itt is látszott a ki-beszállás, el volt egy kis helyen szakadva. A kormány kopottas, 179e km-hez képest szerintem egy picit túlzottan is (lehet sokat állt a napon ?).

Masszív városban mászkálás illetve havi szinten pár vidéki út várt az új szerzeményre. A városi fogyasztása a katalógus szerinti 7.3 környékén mászkált. 7-8 közt. Ha végig dugózik az ember melóhelyre menet és vissza, akkor inkább 8. Ha ezt valamilyen csoda folytán el tudja kerülni, akkor lemászik szépen 7 környékére. Vidéki utakon viszont parádés. Tempomatozva 5.2-5.4, ha nem gyilkolja az ember, és próbál 90-100-as tempót tartani tempomattal. Autópályán már azért 6.5-7 közé felkúszik, sietés mértékétől függően. Azt hiszem, egy ekkora kasztnitól és motor mérettől elfogadható.

Pakolás szempontjából baromi jó, főleg lehajtva a hátsó üléseket. Elnyel mindent, IS. Mint ahogy a futóműve. Kicsit hajós érzés, tipikus francia. 17-es kerekekkel, viszonylag ballonos gumikkal elhiteti az emberrel, hogy kis hazánk úthálózata svájci minőségű.

Aztán 2017-ben az eladás mellett döntöttem. Annyira rövidtávon használnám már, hogy nem lenne szívem szétgyilkolni (sem az autót, sem a pénztárcát). Így újra benzines korszak következik.

Hibalista

- izzók, komolyan. csak ennyi. mondjuk egy 60 ezres tételt kifizettem (csak a xenon izzó párban 50e, ehhez még jött a két helyzetjelző, nappalifény, hátsó féklámpa). hozzácsaptam az olaj+olajszűrőt, így 122e volt a Renault Dél-Pestnél.

Ide hordtam szervizbe

Renault Dél-Pestkorrektek, gyorsak. egyedül az árajánlatot nem képesek emailben elküldeni, sosem. sebaj.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 179000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Astra J 1.6T Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2007 (2007 - 2007)

További ítéletek (71 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)