A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2007)

Laguna 2,0 DCI 

Az ítélet értékelése
2,3(8 db)

csak az elődjéhez képest minőségi ugrás

Szöveges ítélet

céges autó, az előző Laguna II volt, igy már edzett vagyok.A Laguna III minőségbeli ugrás a az elődjéhez képest, több ítéletben megfogalmazottakkal sajnos nem értek egyet, még mindig nem éri el azt a színvonalat, ami az árkategóriában elvárható lenne. Igaz szubjektiv, szerintem az autó csúnyább, mint az elődje volt, inkább azt kellett volna csiszolgatni.
A kényelemre panasz nem lehet, a kezelésre viszont igen, a kormányzás kevés visszajelzést ad és nem elég direkt, a kocsi dől és sodródás érzetét kelti tempós kanyarban. A klimatizálás pontatlan, ugyanaz a baja, mint az elődjének, ha nagyon hideg van, max hőfokon túl meleg, egy fokkal alatta viszont hideg ( nyáron viszont nagyon jó és egyenletes ).
A 2.0 DCI csalódás, kis fordulaton annyira nyomatékszegény, hogy budai utcákban sokszor egyesben kell felmenni, ekkor bőg a motor, kettesben viszont fulladozik. A 150 lovat nem tudom hova tették, de nem érződik ( minap próbáltam egy 136 lovas C5-öt , sokkal dinamikusabb ). A tohonyaságához képest a fogyasztás elég magas, budapesti közlekedésben 10 körül alakul.
Az elektronika továbbra is gyenge pont, 8 ezernél már trélereztek, egy autópálya parkolóban egyszer csak nem indult.
20 ezer óta itt-ott már zörög, a műszerfal és a kárpit, ugyanúgy, mint az elődjénél. 22 ezernél a gerinctámasz adta meg magát, 30nál meg egy légzsák érzékelő. A tetőkárpit gyárilag lóg ( megnéztem, ugyanilyen a szalon bemutatóautóinál is, hátul a közepe felé ).
Az ablakmosó oldja a motortér belső festését ( kivül nem ), úgy látszik ott lemaradt valami védelem, mert kicsit felpúposodott és 1-2 ponton le is mállott.
Az olajfogyasztása nagyobb, mint az előző Lagunámnak, az első 10ezer km-en megevett 1 litert, azóta kb 5 ezrenként 3 decit fogyaszt.
Összességében, a Renault színvonalához mérten minőségi ugrás, de a megcélzott konkurenciához képest még elég gyengécske. Magamnak, ennyi pénzért biztos nem Lagunát vennék...

Hibalista

- elektronika letiltott, jobb első ajtó zsanér ( gyári hiba ), deréktámasz, zörgés a kárpitból, festési hiba

Ide hordtam szervizbe

Renault Budakalász
semmivel sem különb, mint a többi budapesti Renault szerviz: drágák, lassúak és sokszor csak tippelik a hibát.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Laguna II 1,9 DCI Következő autója? céges és biztos Renault
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2007 (2007 - 2007)

További ítéletek (71 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)