A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2007)

Laguna 2.0dci GrandTour Initiale AT6 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Adac dobogós ,nem véletlenul

Szöveges ítélet

Eddig egy LagunaII 1.9dci Initiale-t hajtottam,nem kis megelégedéssel,és képbe kerult ez az LIII szintén Initiale felszereltséggel nem tudtam ellenálni a váltásnak.
3,5 évesen jott Hollandból 158000km-el,kicsit paráztam ennyi km után milyen lesz,de leesett az állam.
A futómu tokéletes nem zorog-kopog-csorog hihetetlen,igaz keményebb mint az LII,de cserébe az úttartás is komolyabb.
A beltér nagyon szép minoségi puha anyagok,a vezetoulés ulolapja is dontheto,és 3 memoriás,a zene szerintem szépen szól koszonheto a muszerfal kozepén lévi kis SUB-nak is és a téhatású hangnak.A navi nagyon jól használható egész EU-ban a keleti régiót is beleértve,a kihagosítója hihetetlenul szépen tisztán szól BT-n.A csomagtartó szuperul variálható ebben a felszereltségben a síkba dontheto hátsóulésekkel szuper.
Ami picit nem tetszik a bor minosége ,a vezetoulés ulolapja hajlamos repedni ahol nekinyomodik kiszálláskor az oldalsó muanyag oldalfalnak ,és kevesebb a rakodóhely az utastérben mint az LII-ben,de cserébe a raktér sokkal jobb.Minimális cicergés hallható a muszefaltól amig hideg ,de amint bemelegszik csend honol,ez konnyen orvosolható 1 perc alatt.(soha nagyobb bajom ne legyen)
A szellozés szuper,az extra 3 módozatban tokéletesen teszi a dolgát ,a hátsó rostélyok a hátul uloket is kelloen ellátják levegovel,a kezeloszerv pedig nagyon ki van találva.
A 6 sebis automata nagyon szépen teszi a dolgát,elég megbízható is nincs is rá panasz,nem egy gyors DSG,de azért megbízhatóbb is, a váltások szinte észrevehetetlenek,ńagyon megszerettem.
A 2.0dci láncos nem kell vezérmuszíjcserével bajlódni,tudomásom van 300ekm es 2.0dcirol hibátlanul teszi a dolgát,motorra alig olvastam panaszt a neten sem.Az automata részecskeszuros fogyasztása nálam nagyon kultúrált vezetés mellett 6.8ban áll,semmi versenyzés vagy ilyesmi.A járása is szép kultúrált, igaz a beltérben minimális remegést észre lehet venni ,de semmi vészes.Viszont a 150Le nagyon megy,sokszor elmosolyodom elozéskor.
Az ajtók záródása érdemel említést ,nagyon finoman csukodik(160e km-4év után!!!!)
A kuldo design eloszor nagyon nem tetszett,de miután pár napig nézegettem éloben megtetszett,legalább nem egy tucat VW csoport design.
Az ADAC nál nem kis meglepetésre az elso 3 ban végzett,de a kevesebb eladott példányszám miatt kikerult a listából.Nagyon megéri megvenni a lenyomott árak miatt ez egy szuperul sikerult Laguna lett,ha a design nem lenne ennyire megosztó slágerautó is lehetett volna belole,de így legalább nem jon szembe minden sarkon egy ilyen.
Nem sokat ment eddig alattam ,6000km-t de az meggyozott , nem volt rossz váltás,bátran ajánlom bárkinek,pár ország lagunás fórumát kovetem,kívánnám sok típusnak ,hogy olyan problémáik legyenek mint az LIII tulajoknak:-))!
A LagunaIII egy igazán jó ,és megbízható autó lett!
2013.9.27 - Naponta járok az autóval, minden nap megy 30-40 km-t vegyesben.Az elozo írásom óta sem változott a véleményem nagyon szépen teszi a dolgát,nem romlott el rajta semmi,nem kellett cserélni semmit,csak tankolni kell.A fogyasztásom automata váltó,részecskeszuro és zomében város 7,6l ami szerintem elég jó ilyen súly mellett,és városban sok piroslámpával.
Hutés futés kiváló-gyors nem izzadok-nem fázok benne pedig full fekete bőr.
A futomu még mindig stabil nem kopog-zorog a keménységét megszoktam,kanyarban viszont kompenzálja a keménységet hihetelenul kanyarodik. Szóval ennyi remélem huen szolgál továbbra is.
2015.dec - minden annyira tuti hogy már megijeszt :-) ,semmi nem romlott el és teszi a dolgát a legkissebb hiba nélkul,nem zorog csorog,finoman jár indul a legnagyobb hidegben is ,hihetetlen gyorsan fut és hut,eddig a legjobb kocsim,a cégeseket is beleértve!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

undefined

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 158000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Laguna Következő autója? Laguna-Talisman
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2007 (2007 - 2007)

További ítéletek (71 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)