A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2007)

Laguna 2,0 dCi GT 4Control 

Az ítélet értékelése
3,8(6 db)

4Control

Szöveges ítélet

Ez már a második Lagunám, és azt kell hogy mondjam, hogy össze sem hasonlítható a kettő!
Ez előző kocsim, már a facelift-es 2005-ös gyártású 1,9 dCi volt.
Apró problémákat leszámítva 170.000 km-t autóztam vele, soha nem hagyott cserben, bárhová is utaztam vele-sokszor akár országhatárokat átszelve egyhuzamban-mindig biztonságban odaértem, és természetesen haza is hozott!
De beszéljünk a III-as szériáról!
Elsősorban szerettem volna a típusnál maradni, ezért óvatos érdeklődések, tapasztalatgyűjtések következtek.Itt lényeges megemlíteni, hogy ennél a szériánál, már javarészt csak a kétliteres részecskeszűrős motorokat lehet találni! (Bocsánat, van 1,5 dCi is, de azt semmiképpen nem szerettem volna!)
Nekem ebben a szériában nagyon megtetszett a "cápaorrú" lökhárítókkal szerelt változat, és a 3 év körüli autók elérhető áron voltak a kereskedésekben. Fontos megemlítenem, hogy külföldi előéletű autók jöhettek csak számításba! Itt had ne soroljam miért, de én úgy gondoltam, ott nem spóroltak ki sehonnét semmit, és ellenőrizhető előélet is garantált.
Így találtam rá jelenlegi autómra, mely Németországban lefutotta 3 éves szolgálatát, és 155.000 Km-rel a háta mögött kínálták eladásra.
A GT felszereltség mellett, elektromos, fűthető üléseket, 18" alukerekeket, navi-t, 4 kerékkormányzást stb. kínált.
Tudtam, ez kell nekem, egyből beleszerettem, és a szerviz ellenőrzések után azonnal ott a helyszínen le is foglaltam!
Az előélet szerint korrekt módon, és rendszerességgel szervizelték, még mielőtt leadták volna pld. az összes fékbetétet, keréktárcsákat olajakat kicseréltek rajta, melyet a szervizkönybe be is jegyeztek.
Amit a megtett pár ezer kilométer alatt tapasztaltam az alábbiak:
Pozitív:
-forma (nagyon tetszik)
-minőség (összeszerelés, rendezett beltér)
-dinamikus motor 150 Le, félelmetesen gyorsul, nagyon jó az előzés vele
-nagyon jó menettulajdonságok, feszes, jól hangolt futómű (ez lehet a német autópályáknak tudható be, ha egy éven belül nálam nem kotyog akkor másnak is!:)
-4 kerékkormányzás (fantasztikus érzés vezetni)
-rengeteg kényelmi extra (navi,kihangosító,ASR,kanyarkövető xenon,elektromos ülések, tolatóradar stb)
-vízszintesre dönthető hátsó üléstámlák
Negatív:
-keményebb ülések (szerintem az ülőlapok is rövidebbek)
-apró zörejek, rezgések, mely hideg utastérben jelentkeznek főleg
-kb 5-7 dl-el magasabb fogyasztás az elődhöz képest (nem bírom 6,8-alá vinni!:)
-keményebb futómű, ez autópályán, kanyarokban pozitív, de két számjegyű utakon emlegetem a K. Kezelőt!:)
-nagyon kevés, és kisebb rakodórészek (több mint fele cuccom nem fért be, amit az előzőben magamnál tudtam tartani)
-kesztyűtartó, már lassan tényleg csak arra lesz használható:)


2015.08.25

Megvolt a 255.000 km-es olajcsere, sőt ellenőriztettem a futóművet, lengéscsillapítókat. Hihetetlen, de a 2,5 év alatt a nálam futott 100.000 km ellenére, semmiféle futómű javítás nem történt,és nem is indokolt pedig 18" kerekeken gurulok télen-nyáron!
Gondolom itt az autópálya használat nagyban befolyásolta-vagy a szerencse!
Olajat 20.000 km-ént cseréltetem, és csak ELF olajat használok.
Én maximálisan elégedett vagyok, és csak ajánlani tudom mindenkinek, aki ilyet szeretne venni! Fontos az előélet, és nem biztos hogy félni kell a magas futásteljesítménytől. A rendszeres, és gondos karbantartás meghozza gyümölcsét!

2015.11 hó

Megvan az utód!Már csak napjai vannak nálam sajnos! Kitakaríttatom, elviszem műszakira mert decemberben lejár, és beadom valamelyik kereskedésbe! Remélem jó, és gondos gazdája lesz! Hiányozni fog!
VILÁGBAJNOK MOTOR, VILÁGBAJNOK 4 CONTROL

Hibalista

- 185.000 km,bal első kerékcsapágy - 200.000 km bal fényszóró kpl csere, nem váltotta a reflektort ( bi-xenon) - 258.000 km jobb kerékcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Ugrics és Szabó Szfvár, bár nagyon ritkán volt szükség rájuk!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Laguna II 1,9 dCi 2005 Következő autója? Renault Grand Scenic 1,6 dCi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2007 (2007 - 2007)

További ítéletek (71 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)