Végül kiderült..., ez is egy tank, de jó!
Szöveges ítélet
Ezt sem tudtam nem szeretni, mint az el?z?t (1.8-as, benzines, kombi), mert elvitt mindenfelé ráadásul gyorsabban és olcsóbban.
Az 1.8-as kombit tohonyasága, otrombasága (Astra után), formája miatt T62-es tank-hoz hasonlítottam.
Az még a ráncfelvarrás el?tti modell volt.
Aztán a kölcsönz? cég lecserélte egy felújított-, 1.9 dízel, 5 ajtós Lagunára.
Ez a kocsi szerintem szép. Jó nem olyan szép mint egy Passat (ha maradunk a kategóriában és nem sportkocsikhoz hasonlítjuk), de szebb, mint a többi.
Tetszik, hogy az övvonal nem a fülemnél van így nincs bunker effektus s?t kifejezetten klasz fényes a fülke.
A beltér sokkal igényesebb lett a 2004-es modellekhez képest. Az anyagok sokkal jobbak. A kormány szebb és nagyon klassz b?rborítása van. A nagy "kukafedél" a középkonzolon feleakkora lett és jobb min?ség? m?anyagból készült. Aki ismeri az el?z? szériát, annak nem kell bemutatni az azokon még ocsmány darabot.
Az ergonómia majdnem tökély. Jó helyen vannak a kapcsolók-, szépek is, a kormányt már dícsértem, de az üllések pocsékak. Tessenek már ott a Reanult-nál beleülni egy német kocsiba!
Nekem hátgerincsérvem van, ez így gyilkos.
Nem, nem olyan mint egy klassz fotel. Ez újonnan olyan mint egy öreg-, KIÜLT szocreál fotel. Mindha belecsúszna az ember s..ge egy WC kagylóba. A fejtámla is nagyon el?re d?l, nem tudtam egyenesen tartani a fejemet.
Lett neki még elektromos kézifékje, ami valakinek segít én csak viccesnek találtam (kis teherautós utánérzetem volt), kellet egy kis id? mire megszoktam.
Az 1.9-es turbó-dízel motor nagy meglepi volt az 1.8-as benzines után: MEGY, JÓL és 6.3-as fogyasztással kijöttem vegyes használat mellett (110-120-as országúti tempó).
A futóm? maradt veszélyesen lágy. Ebben még nem volt ESP és egy-egy hirtelen man?ver megizzasztott 90-100-as tempónál is. Mondhatjuk, hogy ingatag a lelkem. Aki Lagunát vesz ne spórolja le az ESP-t az extra listáról!
Kis kompenzációként a fekv?rend?röket, kátyúkat és egyéb hupszlikat elég simán veszi.
Nem lenne Renault, ha nem romlott volna el rajta semmi! A CD lejátszó megadta magát. Persze pont akkor, amikor vettem egy új CD-t és hallgattam volna...
Az 1.8-as, 2004-es Grandtour után nagyságrenddel jobb kocsi, nem is akartam ezt már Tanknak becézni, de rászolgált bár inkább a név pozitív oldalára.
Sajnos sikerült egy elindulós-fékez?s, majd három autó egymásba koccanós-, legutolsó ember (én voltam) balhét elviv?s balesetben részt venni. A Laguna elején a rendszámtáblatartó keretb?l tört ki egy darab és egy 1 forintosnyi helyen sérült a festés. A Mi autónk cipódoboz ...R+ változatának a lökhárítója a hátsó ajtó mögé hajlott.
No comment. Masszív. Nem néztem volna ki bel?le.
Szóval tank ez is, de ha az 1.8-as Grandtour T62-esre hajazott, akkor ez már nyugodtan lehet egy T72-es.
Aki egy...
- szép, de nem túl felt?n?,
- nagyobbacska, de nem túl böszme,
- elég er?s, de gazdaságos - autót keres és képes óvakodni a nagysebesség? hirtelen man?verekt?l annak tökéletes járgány és megéri a pénzét. Kivétel a hátgerinc sérv, azzal nem ajánlom.
Most pár hétre át kell üljek egy Vectra-ba, hát... nem tudom. Nem egyértelm? az öröm. Aztán jön a 2.0T-s Laguna és remélem marad is. Majd mesélek.
Hibalista
- CD lejátszó
Ide hordtam szervizbe
Bérelt autó volt. National intézett mindent.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 300 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renult Laguna 1.8 Grandtour (2004) | Következő autója? | Renault Laguna Grandtour 2.0T (nem veszem, ezt kapom slussz) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
