Tör?dést igényl? kis dög
Szöveges ítélet
A formájába szerettem bele, majd a motorja következett. Együtesen egy szuper családi autó, még most is, csak ne lettek volna vele azok a gondok, melyeket egy 0-KM-es autótól nem vár az ember.Utólag a szervíz is feltette a kezét, hogy most már ?k sem tudnak mit csinálni, valszeg egy hibás szériás autóba nyúltam, legközelebb ne vegyek friss szériás autót, azt próbálgassa más és mikor a gyártó rájön a tipushibákra és kijavítja utána 1 évvel vegyek új gépet. Igazán mindent megtett a szerviz, hogy elégedett legyek, de én mégis csalódott vagyok a márkában, mert egy 2005-ben F1-et nyert márka ezt nem tükrözi vissza az autógyártásban. Ráadásul mindezt úgy teszi, hogy a kuncsaft érezze, hogy na valahogy megpróbáljuk megjavítani, de nem biztos, hogy a gariba belefér majd. Vagy ne adj Isten, ha olyan alkatrész romlik el, mint nálam a kormányösszeköt?, állógömbfej, hátsó szilentek, amikre NINCS garancia. Tehát továbbra sincs garancia az autó felére. Magyarul 50-50%, hogy jó, vagy rossz autót sikerült választani. Most már összeraktuk az autót, de 4 év kellett hozzá. Nem mindenkinek van ehez türelme és ideje, inkább eladja mintsem vesz?djön vele.
A másik dolog az autóval kapcsolatban, hogy cca.7 M-ért vettem újonnan, ami ma a 64.000 Km-rel már csak 3, 3,5 M-t ér. És úgy vigyáztam, vigyázok rá még most is, mint a szemem fényére, mert még mindig tetszik a kis mocsok.
Legközelebb, ha ismét lesz ennyi pénzem, akkor egy pár ezer KM-t futott autót fogok megbízható ismer?st?l venni. Fizesse ki más a 20% azonnali értékcsökkenést. Soha többet új autót! Tudom, hogy ennek is megvan a hátulüt?je, de, ha az értékvesztést veszem, akkor az az árba belefér.
Hibalista
- Oldalsó díszléc lötyögött, Kormányban lév? légzsák zörgött, Kipufogócs? egy részét cserélni kellett, A hátsó ajtóban lév? ablak díszléce hozzáért a kasztnihoz ezáltal lejött a festék, ezt javítani, majd beállítani Ezidáig garanciális javítás volt, majd: bal oldali kormány-összeköt? csere, hátsó szilentek csere, jobb és bal álló gömbfej csere, bal hátsó fék-munkahenger csere,a bal hátsó fékmunkahenger nem engedi vissza a kézifékkar bowdent, valószin? ismét munkahenger csere.
Ide hordtam szervizbe
Soproni Renault Inicial
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Privát Renaultnál dolgozó szerel?
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 64000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf 4 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
