Szervízkönyv nélkül is van élet
Szöveges ítélet
Ezt az autót Olaszországból hozták,igazi első szériás példány,a legfullosabb kivitelben.Már ettől a kettőtől is elmenne az "átlag" ember kedve az autótól,de én bátran bevállaltam.Nem is csalódtam.Egyszerűen nincs a piacon ár-értékben hasonló modell.Remek törésteszt,kényelem,igen magas felszereltség,gyári navi,erős motor,traktorhang nélkül (PDTDI).
Szervizkönyve nem volt,így a futásteljesítménye biztosan nem kevés,de az állapotán alig látszik valami.Minden berendezés ,jelzőfény, funkció még mind működik.Váltója precíz,kifogástalan,nem málnakeverő mint egyes kortársai.A fék kiváló,egyedül a futómű egy kissé érzékeny a magyar utakra,bár ez sok autóra igaz.Az olajcserét én 10e-ként megejtem,mert az ennél több egy diesel motornak biztos nem túl jó.De ha mindenki így tenne,nem lenne a szerelőknek annyi munkájuk ugye.Az olajat egy kicsit csipegeti ,de ennyi belefér.Fogyasztása 4,7-8 között,láb és út függő.A motor ereje bőségesen elegendő minden helyzetben.
Egyszóval nem bántam meg egy percig sem ,hogy a betegágy VW. után ezt választottam.Az utódja választásánál nehéz helyzetben vagyok,mert magasan van a léc,de mindenképp francia vonal lesz a befutó.
Ja és a családban van még egy Clió már 8 éve és csak olajcserére kerül szervízbe. . . .
Hibalista
- Turbó vezérlő szelep,tolatólámpa kapcsoló,hátsó rugó.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Laguna III. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
