A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2001-2007)

Laguna 2.2 dCI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

RIP Laguna

Szöveges ítélet

2003 decemberében lett vásárolva céges autoként. Maga az auto egyébként nagyon kényelmes, jól néz ki, kombiként van benne hely is rendesen, és biztonságos. A megbízhatóság viszont egy halál. Egyszerüen érthetetlen hogy ezt hogy képesek eladni az embereknek. Föleg a 2.2es változatokkal vannak gondok, legalábbis a szervizben is ezt mondják. Azota ki is vonták a forgalombol, és helyette a 2 literes van csak.

A problémák a hibalistában leírva, valamint a biztonságra visszatérve: nagyon jo az 5 csillagos törésteszt, csak azért az picit gáz, hogy elözés közben leáll a motor, és jön szembe a kamion (injection fault). A lényeg, hogy aki közlekedni is szeretne, és nem azon parázni hogy mikor rohad le az egész alatta, az ne vegyen ilyet.
Egyébként az auto ennyi volt, mert 3 év és 170.000 km után elhalálozott.

Hibalista

- -Turbó halál 70.000 km-nél
- -Váltó kétszer meghalt, csere
- -Xenon 2szer meghalt, ezekután a szervizben valamit elállítottak, mert a lámpák fel az égbe világítottak, persze aztán ezt is megcsinálták nagy nehezen...
- -Füstölt mint az állat idönként, aztán ugy élete vége felé az autopályán 150-160nál injection fault, restart engine felirat, és elment az erő a motorból (!!!), ez mondjuk ugy elözés közben elég gáz. (és ezt ugy 3-4 naponta eljátszotta) Egyébként újraindítás után ment tovább, csak azért mégis...
- -Hátsó ablaktörlö motorja elkoszolódott 80.000 km után, amitöl leégett a cucc. Ezután egy hétbe került mire rájöttek a szervizben a probléma forrására
- -Futomü egy halál. Jár összevissza az egész kocsi. Eszi a gumikat, persze a szervizben erre se tudják a megoldást.
- -Az egész müszerfal zörgött a végére már
- -És akkor igy a végére szétment a motor 170.000 km után. Az egyik henger meg van sülve, vezérmütengely halál. Szervizben azt mondták hogy összvissz 2 millioért össze lehet még rakni hogy guruljon, de auto már nem lesz belöle, ugyhogy ennyi volt az auto.
-
- RIP Laguna

Ide hordtam szervizbe

Renault Békési - végülis megoldották a problémákat, nem ők tehetnek arról hogy az autó egyszerűen sz*r

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Laguna 1.9dci Következő autója? Talán valami német vagy japán, de azok se jók már állítolag...
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2001 (2005 - 2007)

További ítéletek (276 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)