A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2001-2007)

Laguna 2.0 IDE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Racionális választás

Szöveges ítélet

Nem ez az els? Renault a családban. Kezd?dött 1996-ban, amikor a családba került egy vadi új Laguna 1 2.0 16V. Egy álom volt az az autó. Kár, hogy 6 évesen egy békésen szunyókáló kamionos lenullázta. Aztán jött egy szintén 1-es Laguna használtan, egy V6-os motorral. Ha lehet ez még jobb autó volt. Nem volt tehát kérdés a következ? autó márkája sem.

A Laguna második generációja azóta tetszik, hogy megjelent. Kívül-belül letisztult formák, az utolsó részletig kidolgozva. A m?szerfal szerintem egyszer?en remek azzal, hogy gyakorlatilag egyetlen kapcsoló sem éktelenkedik, ami van azt gondosan beledolgozták a design-ba.
A komfort els? osztályú, sportos ülések az igazán nagy igénybevételnek kitett helyeken b?r borítással. Az utazás kényelmét talán csak a gyengécske audio rendszer csökkenti, de ezen el?bb-utóbb változtatunk.

Vásárlásnál keveset futott használt autót kerestem és bár nem konkrétan ezt az autót néztem ki, amikor megmutatták nem lehetett nemet mondani. Gyakorlatilag szalon állapotban (az el?z? tulajnak ezer köszönet :-) ), márkakeresked?t?l, igazolt el?élet és baráti ár.

Nyélbe ütöttük az üzletet, elhoztuk az autót, mindenki boldog, megyünk haza, egyszer csak kigyullad szinte az összes sárga lámpa a m?szerfalon és a kocsi letilt 2500-as fordulatnál. Remek - gondoltuk -, most vettünk magunknak jogot egy százezres javításra. Megálltunk, autó újraindít, semmi baj, megyünk haza. Már el is felejtettük ezt a kis közjátékot, amikor úgy egy hónap múlva megint el?jött. Már rutinosan megálltam, újraindítottam, mentem tovább. Aztán a hiba elkezdett egyre gyakrabban el?jönni. Gondoltam, hogy ennek a fele sem tréfa, bementem a szervizbe, ugyan már nézzék meg, hogy mi a baja. Rátették a számítógépre, diagnosztika, persze semmit nem talált, akkor minden jó. Javasolták a szervizben, hogy tankoljak másik kútnál, esetleg öntsek a benzinben valami tisztító adalékot, hátha csak koszos volt a benzin. Megtörtént, egy ideig semmi baj, aztán egyik nap megyek át Budára, megint el?jött - persze mindig csak nálam, már azt hittem csak engem szeret a kocsi... Azzal a mozdulattal fogtam és lemondtam minden aznapi programomat és irány a szerviz. Érdekes volt átmenni a városon vészprogramra kapcsolt motorral, de végülis kiértem a Renault szervizbe. És akkor láss csodát kiderült, hogy az üzemanyag nyomásmér? ment tönkre. A szervizesek mondtak is egy cifra árat, viszont a használt autós értékesít? azonnal rávágta, hogy természetesen a javítást ?k állják. Egy pillanatra meglep?dtem: Jééé, ilyen is van kis hazánkban?! Az autót utána egy nap alatt megcsinálták, azóta pedig gond nélkül rója az utakat.

Azóta egyetlen javításként egy pár els? lengéscsillapítót tettek az autóba, de ezen a budapesti utakat ismerve szerintem senki nem lep?dik meg. Ezúton is köszönet az illetékeseknek érte, éppen úgysem tudtam volna másra elkölteni azt a pénzt...

Az utóbbi id?ben sajnos elkezdett a m?szerfalban valami nyüszögni, gondolom ez is kapcsolatban áll a már említett útmin?séggel. Bár a m?szerfal anyagválasztása sem tökéletes ebb?l a szempontból, nem tudom csak a Reanult hibáztatni a hangokért - miután az ismeretségemben az elmúlt egy évben vásárolt legkülönböz?bb új autók 15-20 ezer kilométer után hasonló tüneteket produkálnak.

Ami az autó fenntartását illeti, az el?z? V6-oshoz viszonyítva - f?leg üzemanyag tekintetében - nagyon kedvez?. Fogyasztása nagy átlagban 8-9 liter közé esik. Országúton, 90-el nem lehetetlen a 6,5 literes gyári fogyasztás sem, autópályán tempósan haladva 8,5 litert eszik. A városi meg nagyon függ attól, hogy éppen melyik felüljáró alá szorult kamion miatt dugul be a város. :-) Télen úgy néz ki, hogy a városi cirkálás megvan 9,5 alatt, nyáron olyan 10 volt. Nem vészes.

Hibalista

- Üzemanyag nyomásérzékel? - nagyon korrektek voltak a Renault Kelet-Pestnél, cserélték térítésmentesen; els? lengéscsillapítók (Budapest, Budapest, te csodás...) és nagyjából ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Renault Kelet-Pest

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Rácz Mobil Kft.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 38000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Laguna 3.0 V6 Következő autója? Majd meglátjuk...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2001 (2005 - 2007)

További ítéletek (276 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)