Óriás Törpe
Szöveges ítélet
Sok tapasztalatom nincs, de pár apró észrevételt megosztok mindenkivel:
NEGATÍV
-méretéhez képest, egy szűk hátsó fertállyal megáldott autó
-első ülések kényelmesek, bár ennyi pénzért a nyikorgó vezetőülés elég gáz
-hátra csak az ellenségeimet ültetném, szűk fejtér, lábtér, stb.
-zavaró, hogy a komputer csak mindíg egy km értéket mutat, az adatok elérhetőségéhez léptetni kell. Szintén gáz.
-zavaró a kissé balra eltolt kormányoszlop
-nehéz a megfelelő üléspozícíó megtalálása
-viszonylag kevés tárolórekeszek, nálam ülés alatti nincs is
-csomagtartó kicsi, és oldalirányban is szűk-előző autómhoz képest
-kemény, kanyarban elpattogó hátsó futómű, bár ez talán betudható a 17" alufelninek
-esős időben, a visszapillantóra, és az oldalablakra száradó víz, ami a visszapillantóba nézve zavaró
POZITÍV
-ötcsillagos törésteszt
-kiváló fékek
-nyomatékos motor
-tetszetős forma, erőt sugárzó orr, és farrész
-kényelmes első fotelok
-végre nem villognak le az útról, még 130-nál sem
-elektromos kézifék
2011.01.
Folytatva az ítéletet:
Túl vagyok a 120.000 km-es szervízen, szokásos dolgokat cseréltetve-nem Renault szervíz-minden oké.
Sajnos első tárcsákat is kellett cserélni, mert lassításkor rázta a kormányt.
Fogyasztásom 6 liter köröl megállt, de nem mérem, nem is érdekes.
Sokak bíztatására megtörtént az EGR szelepem forgatása is, melynek betudhatóan 1600-1800-as fordulaton büszkébben húz!
Ezt merem ajánlani mindenkinek,érezhető változást hoz, bár otthon csak szakavatott ember álljon neki!!! (Én sem magam csináltam)
Egyetlen bosszantó hiba, a sokszor kiégő első izzók. (2-3 havonta egy)
Összeségében elmondhatom, hogy az autó karbantartva, megfelelő gondoskodással megbízható, és hálás társam. Biztosan ez azért is lehet, mert állítólag, a "ráncfelvarrott" már első széria hibáit kijavítva érkezett.
Nagyon sok bizonytalan eredetű, és futott teljesítményű autó van az országban, ezeket kifogva biztosan bosszantó dolgokat okozhatnak.
Ennél a márkánál is létezik Club élet, fórum, ott minden problémádon segítenek!
Hibalista
- Még semmi, izgulok is erősen. - Remélem nem sokat kell majd az évek alatt felsorolni! - Hibalista: - 40.000 Km:klíma nem hűt kellőképpen. - Természetesen szakszervíz, ahol a hibamegállapítás - sem ment rendesen.Még jó, hogy nem hagytam magam - megkopasztani, és egy maszek mágus a "szakszervíz - töredékéért megcsinálta! Most tuti. - 60.000 Km: hátsó fékbetétek - 110.000 Km: hátsó betétek - 120.000 Km: első tárcsák ütöttek, vezérlés csere, vizpumpa stb - -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Xsara | Következő autója? | marad |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
