Négy keréken gördülő kényelem
Szöveges ítélet
Külsőleg és belsőleg is nagyon el van találva az autó,mindennel fölszerelték,hogy az ember jól érezze benne magát.Sajnos nem tekinthetek el attól a ténytől,hogy az alkatrészek aranyból vannak,legalábbis ami az árukat illeti.A motor kellemesen mozgatja az autót még utánfutóval is.Rengeteg apróság gondoskodik a kényelmes utazásról,még hosszú úton sem fárasztó a vezetés.
Hibalista
- Vásárlás után az első utam a szervízbe vezetett és az előző tulaj trehányságát hozattam renbe,Szerintem az autóban lévő extrák akkor érnek valamit,ha működnek is.Keréknyomás ellenőrző rendszert javítattam,a külső hőmérö nem mutatott,néhány ilyen apróság volt.Sajnos vásárláskor átsiklottam azon,hogy nincs az autón vonóhorog amit gyorsan ügyesen 120 ezrből úsztam meg.A 90 ezer km-es szerviz sem került kevebbe.Komoly baj nem volt az autóval,de azért apró elektromos hibák gondoskodnak arról,hogy a szervízbe megismerjenek.Volt egy kuplung munkahenger cserém,igaz már nem garanciás az autó,de díjmentesen kicserélték,mert ennek az évjáratnak szériahibája.
Ide hordtam szervizbe
Renault Meszlényi Békéscsaba
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault 21 | Következő autója? | Francia vagy jappán autó |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
