Megérte
Szöveges ítélet
A cégünk e francia márka termékeinél kötelezte el magát. Én
rosszat nem tudok írni egyikről sem. A jelenlegi lényegesen
rugalmasabb és nagyobb erőtartalékkal bíró, mint az 1,9-es, bár az sem ment rosszul. A 2,0-es picivel többet forog azonos sebességnél, mint elődje. A két motor zajkomfortját nem lehet összehasonlítani, az új, dieseleket meghazudtolóan halkan jár.
Negatívum: elektromos kézifék vacakol, belső műanyag borítás nem tartós, NEPPEREKNEK köszönhető erős értékvesztés és rossz megítélés.
Ne feljtsük el ezen nem kell hengerfejet cserélni, mint a 2,0 pdtdi Passatokon csak arról ciki beszélni.
Hibalista
- Csak fék és futómű javítás volt. Illetve egyszer lefagyott a műszergység ami az akkusaru leszedése után magától megjavult.
Ide hordtam szervizbe
Budakalász: lassú
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 15 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 155000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Laguna 1,9 dci | Következő autója? | Laguna III |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
