A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2001-2007)

Laguna 2.0 16V Privilege 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxusautó félpénzen

Szöveges ítélet

Cliókon, Mégane-okon át egyenes út vezetett a Lagunáig, amikor a cégnél megkérdezték, milyen autót is képzelek magamnak.

A 2 literes motor egyszer?, mint egy faék, de megy. (Ez nem a közvetlen befecskendez?s IDE változat.) Alulról is húz, aztán hirtelen 10 másodpercen belül van százon (9.8 sec). A vége 200 felett.

Két "kiló" feletti végsebesség, tíz alatti száz ide vagy oda, az autó korántsem sportos. Inkább biztonságos (öt csillag az Euro-NCAP-on), illetve komfortos.

Ez annyira így van, hogy a sportos Dynamique felszereltséget el sem tudom képzelni. A motor karakterisztikája, a hosszú váltókiosztás, a sokat tekerend? kormány, a laza rugózás pont a sportos vezet?ket idegesíti.

Ellenben a Privilege félb?r foteljei, végtelen számú elektronikus extrája pont ideális az olyan konszolidált családapáknak, akik közé magamat is sorolom :-)

F?leg ezek az extrák, ezek kényeztetnek. A hatékony dupla digit klíma, a százlámpás bels? megvilágítás, az átlagosnál sokkal szebb hangzású Cabasse gyári hifi, az otthoni fotelhez döbbenetesen hasonlító kartámasz, a rengeteg -- párnázott -- rakodóhely, a finom anyagok (b?r-plüss kárpitozás), a szemnek kellemes színharmóniák. És akkor az éjszakai vezetést megkönnyít? piros LED-ekr?l még egy szót sem szóltam.

Ez igazi luxusautós szolgáltatás: a Soltvadekert és Akasztó közötti sötét éjszakában hasítva is mindent látni az utastérben, anélkül, hogy vakítana az olvasólámpa vagy az utas egy zseblámpával matatna.

Ami nem igazán tetszik, az a techno m?szerfalvilágítás. A jégkék árnyalat egy kicsit rideggé teszi az egyébként ?berkomfortos belteret -- bár a leolvashatósággal nincs baj, egyszer?en nem illik ebbe a modellváltozatba. Még jó, hogy egy tekerenty?vel le lehet venni a fényer?t.

A Lagunák megbízhatatlanságáról itt a Népítéletek között találtam egy csomó negatív bejegyzést. Hát, nem tudom. Talán azok külföldi, ismeretlen el?élet? gépek voltak, neppervarázslatok.

Az enyém már túllépte a 70 ezer kilométert, de lekopogom, nagyon egyben van. Nemrég kiment a klíma kijelz?paneljének a világítása -- ez állítólag típushiba. A szervízben rögtön tudták, mit csináljanak: egy kis elektronikus túrás után, bagatell munkadíjért, újra százas a kijelz?.

A 60 ezres szervízen még egy dologhoz nyúltak (az olajon, gyertyákon és a sz?r?kön kívül): a fékbetéteket kicserélték. Ezen kívül találtak holmi lógó kormáyösszeköt?ket, de a pesti utak mellett ez nem kirívó.

A fogyasztás az autó méretéhez és a motor tulajdonságaihoz képest több, mint elfogadható: városban ugyan túl tudja lépni a 10-et (tipikusan azért megáll 9 körül), de nyílt országúton, ráér?s stílusban autózva 6.5 liter körül tartható.

Az autópályás suhanások nagyon fekszenek neki: néma csendben, kellemes teljesítménytartalékokkal hasít 160 felett is, a tempomat áldás (jobb láb fékkészenléti állapotban), a futóm? észrevételenül lebegteti az autót, a fogyasztás pedig így is megáll 8-9 liter körül.

Egyetlen igazi negatívum: az autóm új ára a néhány extrával (metálfény, tempomat, napfényroló, Cabasse hifi) 6.4 körül volt; három évesen jó ha el tudom adni 2.6 körül. Ez azt jelenti, hogy a benzinen, szervízköltségen, lízingdíjon, biztosításon kívül havi százezerbe´ volt az autó.

Használtan viszont döbbenetesen jó vétel tud lenni.

Hibalista

- kormányösszeköt?k, klímakijelz? világítása (típushiba!), fékpofák cseréje

Ide hordtam szervizbe

Renault Dél-Pest 9

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Renault Mégane 1.6 16V Következő autója? Renault
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2001 (2005 - 2007)

További ítéletek (276 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)