Humeur inégale
Szöveges ítélet
Nos családbővüléssel ment a coupe megane, jött a kombi...
Amikor megláttam a kereskedésben szerelem első látásra, és jó volt a kereskedő is. Gyertek üljetek be, menjetek egy kört stb. A régebbi típust kerestem de végül a ráncfelvarrott példány lett.
Kényelmes, jól pakolható, bár sosem értettem miért tekintette bukásnak ezeket a lagunákat a renault. Nagyon jó magyar közösséget leltem a neten hozzá, sokat tudtak segíteni, és egyk is bütykölési szándékkal sokat lehetett javítani rajta. Pl komplett belső csere bőrre egy nyugis nap alatt megvolt. Igazából az eladásánál elsődleges szempont volt, hogy kellett egy 6. ülés is. Valamint 3 kicsiknek való, nagy gyerekülés nem fér el egyik kombiban sem kényelmesen.ha már eljutottál az ülésmagasítóhoz nyert ügyed van ismét.
Egy családi kocsiban 170 lóerő mindenre elég, igazából felesleges is. kihasználni évente párszor lehet erre alkalmas pályán ,nenm a városban.Autópályán van igazán elemében, én is ott használtam kb az idő 2/3ban.
Ami a szerelését jelenti, nos ha igényesen próbálod rendben tartani akkor elég sokat tudsz rászánni.
Első komolyabb hiba: az üzemanyag pumpa a kannisztrerből beszívta a szénpor, jelenség ha bedugott kártyával indítasz semmi, de ha csak szabadkézben több forgatással indul a gép.
Csak benzinpumpával eggyütt cserélhető 125000 ftos apróság.
Hátsó féknyereg hajlamos berohadni, más renaultnál is előjött. újabb 130000 ftos felújjítás, legalább új lett a betét és tárcsa.
Mint utólag kikövetkeztettem a kóbor elektromos zavarokat valószínűleg egy nyest okozhatta. Egyszer hazafelé eger határában csinált egy olyat, minden áram elment tök sötétség...
Generátor és akku csere után még megcsinálta ezt 2x. Ekkor egy komolyabb átvizsgálással és sok apró cserével elmúlt a baja.
A futómű alkatrészek cseréje kishazánkban tuti biznisz, ezt nem gondolom hibának, de ha kompletten egyben cseréled ismét 100000 ft feletti lesz az összeg.
Aki olvasgat népítéletet és tudja a választ írjon nekem:
mindenkinek van egy tuti szerelő ismerőse aki féláron szerez minden leértékelt alkatrészt és egy banánért dolgozik vagy csak ciki leírni, hogy egy modern autó szerelése bizony felemészti a pénzt. Vagy persze engen átvertek hülyeség a sarkon a Jóóóóózsi okosba 15 ezerért klímát tölt, generátort cserél és turbósít plusz 140342331lóerőt 15 perc alatt.
Mindent számolva 90 ft/km az autózás költsége nálam. Ebben üzemanyag,vételár,átírás,szerelés is benen van. Aki ennél kevesebből kihozza ott van egy kis magyarság (olcsógázolaj traktorból, cégeskocsi,sarkiszerelő...), tisztességesen nem hozható ki kevesebből.
Megkönnyeztem amikor elment, az utód egy IV-es espace lett. Az sem rossz, de azt majd később
Hibalista
- vezérlés csere olaj, olajszűrő, légszűrő csere, akkumulátor csere, komplett féktárcsa+betét csere,gyertya csere, ac pumpa csere, üzemanyagrendszer tisztítása,hátsó féknyereg csere, kézifék javítás, hátsó fékbetét csere, hátsó híd szilent csere, klímakompresszor, vezérműszíj feszítőgörgő, generátor,akkumulátor csere (2.), bőr belső, bal trapéz, jobb kormányösszekötö olaj, szűrök csere - mindez kb 900000 forintért
Ide hordtam szervizbe
Bp XI kerület Hunyadi János út
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | megane cuope | Következő autója? | espace |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
