Ez nagyon mínuszos autóm volt
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes autó,de müszakilag egy szemétdomb amit vmi elromlik sorba jönnek ki a hibák,nem egy kiforrott model talán a 2005 utáni modelek már jobban sikerültek nem ajánlom senkinek,hogy ezt a modelt válassza.10-böl 9 turbocserés volt és lesz is a turbo max 100 ezret bír ki.Max ha az ember 10ezrenként lecsréli az olajat és 50 ezrenként a turbohoz vezetö olajcsövet akkor talán kibír többet is.
Hibalista
- turbó-210ezerft,generátor-125ezerft-kéttömegü lenkerék bontott-95ezerft,vezérlö elektronika-95ezerft,lengökar 30ezerkm-t bírt 32ezerft,mindkétoldalon,álltalános dolgok olaj,szürök,stb,klíma légnyomás kapcsoló35ezerft,turbó légnyomás érzékelö 55ezerft,inditó kártya belseje széthullot42 ezer csak csere mert nem szédszedhetö,xenon lámpa gyújtó55ezerft,szval egy szemétdomb nem ajánlom senkinek.
Ide hordtam szervizbe
szeged renault szakszervíz drága.lassú,komolytalan,nem figyelnek a vevöre,csak egy rövid példa bevittem,hogy állítsák be a fényszórokat mert nem jól állnak,nem tudták beállítani mert nem tudták hol kell.Jó mi:)
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Midezek miatt amit az elöbb leirtam makóra hordtam az ottani renault szakszervízbe.Ott a szerelök felkészültek,vevöbarát légkör,és olcsóbb mint szeged.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 67000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 320i | Következő autója? | bmw 328i |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
