Család kedvence
Szöveges ítélet
Az 1,8-as motorral nem voltak problémáim. Sajnos picit gyengécske, magas fordulatszámon dolgozik, de a nyomatékkal nincs probléma. Csöndes, nagyon komfortos autó, a menetzajokat egy jobb gumival meg is lehet oldani, bár a gyári szerelék 70000Km-nél lett cserélve. Akkor is csak azért mert a jobb hátsó gumiban egy tenyérnyi helyen szálszakadás keletkezett. Az új garnitúrával csendesebb lett, és jobb menet tulajdonságokat kapott. Sajnos a hátsó futóm? nem állítható, így a széles gumik miatt rossz úton gyakran dobál az autó. Szervíz igénye nem nagy, bár a harmincezrenkénti olajcsere nagyon perverznek t?nik számomra, nem is tartom be, a fenntartási kölsége sem nagy. (Lsd.: VW PDTDI motorok szervíze)
Ég?t az els? meghibásodásnál lecseréltem Tungsram Megalight Plus-ra, 2 éve nem kellett hozzá nyúlni. Az es?érzékel? ablaktörl? m?ködése zavaró, f?leg sötétben. Érdekes módon hosszú távon (1000Km), légkondizva, autópályán 7,5L/100Km- a fogyasztás, rövidebb távokon (120Km), szintén autópálya, 8,5-9,5L/100Km. Viszont a kényelme miatt a vezetés egy élmény, és akár 1000Km-t is meg lehet tenni egyhuzamban!
Hibalista
- Tolató radar, hangosító rész ==> Garanciális javítás
- Bal els? ajtó nyitásérzékel? ==> Garanciális javítás
-
-
Ide hordtam szervizbe
Eger; Renault
Diagnosztikával nem voltak problémák, az els? szervíz során végig ott voltam az autó mellett, a szerel? srác otthon volt mindenben! Viszont szegények, egy kés?bbi futóm? állításánál lánggal melegítették a kontra csavarokat. Egy két éves, télen nem használt autónál nem értem miért volt erre szükség!?!?
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 78749 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | Corrado | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
