Amit nem bán meg az ember!
Szöveges ítélet
Sokáig kerestük a megfelelő autót, ami teljes mértékben megfelel az igényeinknek.
Ezek az igények:
- lehessen vele megjelenni
- haladjon ha kell tisztességesen
- keveset fogyasszon
- kényelmes legyen
Na ez mind ezt tudja!
Szép a formatervéből adódóan (17´´ felni, hátsó légtrelő, szerintem a Berline igényli mindkettőt különben nekem se tetszik), ezenkívül a színe is meghatározó (néha zöld néha lila besz#rás szép napsütésben).
Az 1,9 dCi nem egy erőmű, de lehet vele okoskodni. Ötödikben 90 - től 180 - ig lehet húzatni és végig megy mint a lift fölfelé. Ezenkívul Szeged Északtól Kecskemét Nyugat autópálya 23p 44mp lehet gyakorolni (Átlag 169 km/h)
Fogyasztásról: 170 km/h tempomat 7,7 l /100 km
Gyári sportülések jó oldaltartással és full bőr.
Amire vigyázni kell:
- nem látsz ki hátra tolatásnál
- a klíma hajlamos befegyasztani magát, és nem hűt (nem szabad nagyon letekerni melegben és ez nem jelentkezik)
- Turbo miatt indulás előtt legalább fél perc járatás (hidegen), hajtós tempózás után legalább másfél, két perc is kell neki hogy visszahüljön.
- sok városi forgalomban való közlekedés után néha meg kell rúgni a száját mert lekormolódik a turbó és az sokba kerül.
Ennyi
Hibalista
- Nagyjából semmi exta baja nem volt. Izzók kiégtek.
-
- Kuplung (felső) munkahenger, de ez gyári hiba visszahívós volt a story.
Ide hordtam szervizbe
Renault Cegléd
Nagyképűek, folyton be akartak húzni, mind a vásárlásnál, mind a nagyszervíznél. Köcsögök!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 405 SRI | Következő autója? | SAAB |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
