A nagy teknő
Szöveges ítélet
Elég sok kilometerrel vettem,paráztam is rendesen mikor otthon belegondoltam,lehet,hogy egy kicsit elkapkodtam ezt az egész lagunás kérdést.
Aztán boldogan autoztam amig 4000 km után 210 000-nél nyekkent egyet és nem akart menni az istennek sem.Turbo csere.Szerencsére sikerült vennem egy jo állapotu bontottat és kilábaltam 80 000 ft-bol.Aztán a rakparton hazafelé gondolt egyet és egy figyelmeztetö jel után megált mint a szög.Beszart az egyik befecskendezö fej.Vontatás-szerviz-25000-ujra jo.Nagtyon tetszik es kenyelmes de szerintem 150 000 km folott nem szabad venni.
Hibalista
- Turbo csere/210 000km
- befecskendezö fej 213 000km
Ide hordtam szervizbe
Szerncsére a barátom a szerelöm,igy kimaradt az életemböl az a márkaszervizes és pénzrablos dráma mint.....
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
H.Lászlo (pufi)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 206000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Megane 1.9 dci | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
