A kényelem és a káosz netovábbja
Szöveges ítélet
Bármilyen fájdalmas is kimondani... Szerettem a kis lageszt. Nem ment úgy mint egy dci vagy egy 3.0, de kellemesen, kényelmesen el lehetett vele autózni 180 utazó nem jelentett gondott, és ami nagyon fontos, hogy jó benyomást keltett az autó. Állati kényelmes volt, és tényleg az ülésfűtéstől kezdve a könyöktámaszig minden benne volt ami csak kell... (privilege) Imádtam a fékjeit, retteneteset harapott, és nagyon komolyan le tudott térdelni ha kellett. Hiába Renault, cserben sosem hagyott, abróbb-csebrőbb hibák voltak vele, de ezek inkább csak idegeskedésre adtak okot, mintsem komoly aggodalomra. Megnyugtatótan körülvesz az autó, a 8 légzsák, az aktív övek és fejtámlák, a bőrülés, könnyen a halhatatlan vagyok érzést pumpálja az emberbe, és ösztönesen képes voltam veretni vele. Pedig nem állt jól neki. A futómű szép, csendes volt, nagyon komolyan elmért kanyarokat és simán be lehetett venni vele, 17-es alu pedig kimondottan jól állt rajta. Érdekesség, a mai napig tudom mi lehetett, de ha klímáztam, és odaléptem neki, valami érhetetlen kopogást hallottam előlről és alig húzott. Soha nem jöttünk rá mi az... Engem egyedül a C-oszlop elhibázott méretei zavartak, parokolásnál pl., vagy előzésnél. A belső világítás gyönyörű, a 260-ig kottázott óra inkább béna reklámfogás mintsem szükségkérdés... Egy valami biztos... Jó autó. Igenis az. Lehet szeretni, lehet imádni, örömöket tud okozni. Nem volt még egy másik autó sem, amiből 3 óra folyamatos vezetés után úgy pattantam ki mintha csak akkor ültem volna be... A kuplungot tudtam még utálni, de nagyon, szabályosan bedurrant a lábam, ha sokat kellett menni, a váltó apró hibája, hogy az 1-es és a 3-as nagyon közel van egymáshoz, így könnyű lefulladni, hajnalban, kómásan, és ez is sok bosszúságot okozhat, bár a kártyás rendszernek hála az újraindítás csak egy gombnyomás volt. A gyári hangrendszer ha akartam kellemes és lágy volt, ha akartam hondás-hülyegyerekes. Rengeteg hangszórós volt. Mindezek ellenére... nem kéne mégegyszer. A kényelme hiányzik, és nekem külsőre is bejött. De ami nem látszik... az jobb is...
Hibalista
- Elektromos ablakemelő, kiszakadt a jobb oldali karfa (egyszer csak gondolt egyet és kiesett...) Nem működött a keréknyomás-ellenőrző rendszer, a kuplungnál borzasztóbbat a hátán nem hordott a föld...
Ide hordtam szervizbe
Nem égetem szegényt majdnem öngyilkos lett, akárhányszor megjelentem...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Civic | Következő autója? | Vissza a Civicbe... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
