A hülyék inkább vesznek RPG-vel legyilkolt Passatot
Szöveges ítélet
Egyszer egy svéd miniszterelnök azt mondta egy nagy kormányzati vásárláskor, amikor arról kérdezték, miért olyan drágán rendelték a már-nemtom-mit, hogy nem vagyunk olyan gazdagok, hogy a legolcsóbbat megengedhessük magunknak. Na, ennek kellene vonatkoznia minden autóvásárlóra is. Laguna II-esből nem az első évjáratokat kell venni, és főleg nem szarrá hajtott olasz és német hulladékokat. Csodák nincsenek.
Ez már a faceliftes Laguna II-es szériába tartozott. Összesen két hibát produkált, és egyikkel se állt meg. Ennyit a megbízhatatlanságról. (Egyébként garanciális volt, nulla forintba került a csere.)
Nagyon szerettük, de kinőttük. Talán ez volt az egyetlen olyan dolog, amit nem szerettem benne - a mérete. Két gyereküléssel plusz az egy nagyival egy külföldi út már felejtős volt, ezért adtam el. Ja, meg hogy kevés tárolórekeszt terveztek bele.
Amúgy elképesztő kényelem, majdnem minden extra. Bőr, navigáció, automata váltó, tetőablak. A többi apróságot nem tudom felsorolni. Kifejezetten prémium volt a belseje, minőségi, bőrhatású műszerfallal, nem csörgött, nem zörgött. Minden elektromos és minden automata volt benne, ablak, tükör, ablaktörlő, fényszóró + tempomat, keréknyomás-mérés - és mindig működtek is. Az automata kártya már az a fajta kártya volt, amit nem kell kivenni a zsebedből, hozzá se kell nyúlni. 1 perc alatt úgy meg lehet szokni, hogy ha átülsz egy kulcsos autóba, simán nyitva hagyod, és csodálkozol, hogy ellopták. A kártya is mindig működött, nem úgy, mint a régiekben. Ülésfűtést nem kértem bele, de mikrosütőt, szopóautomatát és guminőt se. Ezeket leszámítva full extrás volt.
Amikor meghirdettem - vezetett szervizkönyvvel, első tulajdonosként, nem visszatekert órával, garázsból -, 3 hónapig egy érdeklődő sem jelentkezett. Pedig - én marha - a hibátlan téligumikat (gyári acélfelnikkel) is meghirdettem hozzá. Ez is csak azt jelzi, hogy a sok idióta inkább vesz atomjaira hulló Passatot, négymilliárd kilométerrel (és 70-szer visszatekert órával) albán fegyvercsempésztől, aki Kukes és Belső-Mongólia között terepen veri szét a kocsit, max. annyi karbantartással, hogy belepisál az olajbetöltő nyílásba. Nagy az isten állatkertje, valamint hajrá, sznobok.
Végül elkelt, megsirattuk.
Hibalista
- EGR-szelep, ABS-egység.
Ide hordtam szervizbe
Renault Császár, Tatabánya.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Renault Lurdy-házzal szemben.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E 290 TD | Következő autója? | Grand Scenic |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
