A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (2001-2007)

Laguna 2,0 T Dynamic Plus 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A franciázást így szeretem!!

Szöveges ítélet

Fordot akartam venni, nagy köbcentis Mondeót, de sajna anyagilag akkor nem értem fel a jó darabokat, Rengeteg hirdetési vadászgatás után találtam rá erre az autóra...szerencsére a rendszám is látható volt a hirdetési képeken, így egy Renault kereskedésben dolgozó haverom le tudta csekkolni az előéletét az autónak. Az autó egyébként egy másik Renault kereskedésbe beszámolt darab volt, de fő az óvatosság!! Egyébként tiszta volt minden, egy cégvezető hajtotta 121e km volt benne.5 évesen elfogadható állapotban, kedvező árért!! Mindig vágytam egy turbós autóra(is), mindig ragaszkodtam a benzinesekhez, s mivel a nagy köbcentis vásárlás elmaradt...jött a kisebb, de turbós tapasztalás.Kezdetektől nagyon tetszett az autó élénksége. 1320 kg 170 le/270Nm , nem olyan rossz párosítás egy normál használatú autótól. Mivel tudtam, hogy ez a motor is rengeteg tartalékkal rendelkezik még, a megvásárlás után fél évvel elvittem egy kis teljesítménykúrára, nem mintha addig nem lett volna teljesen elfogadható menetteljesítménye.232 le és 320Nm re sikerült feltornászni az erőt a fékpadi mérések szerint, amitől aztán az autó Red Bull üzemmódba kapcsolt...természetesen ha kellett! Semmilyen körülmények között nem éreztem, hogy ennél többre lenne szükség, se az Alpokban, sem az autópályákon. Természetesen én is versenyezgettem közben -közben, mivel férfiból vagyok...nagy meglepetések normál kategóriájú autók között sosem ért. Sokan egy-két LE különbségtől Star Wars-os fényugrásokat gondolnak, de ez vicc. Tapasztalataim szerint A6 3.0 V6 TDI szintjén tudott menni az autó..ezekkel a beállításokkal. A legfontosabb viszont, hogy meglepően jó fogyasztással...Városban max, normál üzemmódban 10,5 l evett, a legkevesebb, amit mértem 6,2 volt 80-90 lődörgéssel. Nem szoktam hazudozni a fogyasztással, mert minek, sosem érdekelt igazán, de átlagban 8,5 literrel számolhattam vegyes üzemben. Sok külföldre járás(1000km re dolgozom, szinte végig autópálya, de betartva a szabályokat)7,2-7,6 literes átlagokat tudott az autó! Egyszer hagyott cserben a 4,5 év alatt, mert elszakadt az ékszíja a boradásszíjtárcsa szétesése miatt, de motorikusan és egyéb 1-2 típusbetegségtől eltekintve (pl. ablakemelő szerkezetek cseréje) nem sok gondom volt vele!!! A legnagyobb dicséretet az egyik jómódú haverom mondta, amikor kipróbálta a kocsimat, akinek mellesleg Porsche 911 s4 volt az egyik büszkesége, rendkívül jónak értékelte a motor teljesítményét, és a menettulajdonságokat, igaz a futóművet nem dicsérte a Porsche után...de nagyon elismerően véleményezte a mások által általánosságban lesajnált franciákat!!! Reálisnak kell lenni, ha odafigyelsz a karbantartásra, főleg turbós kocsinál, gyakori olajcsere(10e km), nem hajtod hidegen, melegen meg hagyod hülni, etc, és jó szerelőkkel karbantartatod a kocsidat..bármely márka tehet"csodákat"!! Imádtam, de egy kiváló vételi lehetőség miatt eladtam. Lesz még ilyen turbós Renaultom...az tuti!!!

Hibalista

- Hátsó szilentek 2x, sajna gyatra minőséget vettem először, a korrekt minőségi csere után hibátlan lett. 3x oldalajtóablak szerkezet csere, típushiba!! Befecskendezőszelep 1 alkalommal, hosszhordásszíjtárcsa csere 150e km-nél ajánlatos cserélni ennél a típusnál, de legjobb vezérléscserével együtt (120e km)!!! CD lejátszót sajna specialistával sem sikerült megjavíttatnom...maradt csak a rádió. Alapvetően a többi dolog szokásos alapjavítások...fékbetétkopás, féktárcsa, olajcsere, szűrők cseréje.Az első lámpák égői szinte havi rendszerességgel cserélve, amíg egy túlfesszabályzót be nem iktattunk az akksihoz...utána ez megszűnt.Az utolsó évemet aktív ESP nélkül közlekedtem, de az eladás előtt orvosoltam ezt a problémát!!

Ide hordtam szervizbe

Pohánka József

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 121000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 116000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Focus 1.6 automata Következő autója? Porsche Cayenne S
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 2001 (2005 - 2007)

További ítéletek (276 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)