1,8 benzin, expression, autómata
Szöveges ítélet
Mindíg is tetszett a laguna. Egy baleset miatt kellett autómata váltós autót vásárolnom. 2 millió forintom volt rá, de szerettem volna kényelmes, viszonylag fiatal, kevés km-t futott, klímás autót venni. Ezeknek a kritériumoknak ő felelt meg leginkább. Rögtön megszerettem, nem is volt semmi probléma amíg a következőket nem tapasztaltam:
Beindítást követően 1500-2200 fordulat között ugrált a motor és nem reagélt semmire. Eleinte ez megszűnt egy leállítást és ajtózárást követően (törlődnek a hibakódok a számítógépből).
De egy idő után ez sem segített. Emiatt pár hétig szervízbe jártam, voltak ötleteik, cseréltek is lambda szondát, de ez nem oldotta meg a problémát. Végül motorvezérlő elekrtonikát cseréltek (160.000.-) és azóta lekopogom Semmi gondom nincs vele. Mindenhová elvisz, szép állapotban van, vigyázok is rá. Nem mondanám, hogy egy erőgép, (116 lóerő), de azért lehet vele közlekedni. Városba 50-70, városon kívül 100-130 km/h. Ekkor a fogyasztás 10 liter körül alakul. Említettem, hogy autómata váltós a drága. Szóval megtettünk már 12000 km-t és összességében elégedett vagyok vele.
Hibalista
- Motorvezérlő elektronika.
Ide hordtam szervizbe
Renault Nyitrai, Pécs
Korrektek, ügyfélcentrikusak, segítőkészek.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 38000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Thema 2.0 ie | Következő autója? | nem gondolkodom rajta |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
