Végre egy guruló fotel
Szöveges ítélet
Volt már Octaviám, ami méretre hasonló, de Mikulás és karácsony közt félúton adódott egy kellemes lehetőség és belevágtam. 2000 benyás motor, 140 ló (ötödikben gyorsul mint a disznó), igazi francia kényelem (volt egy Peugeot Partnerem, nagyon nem alapmodell, hát az is hasonlóan kényelmes), digit klíma, két lufi, ABS, plüssös, fűtött szélvédő (nem mindenhol mennek benne a szálak), két első ablak villanyos, 19" gumik (nekem hatalmas), öt ajtó, a csomagtér hatalmas (kell is), már kipróbáltuk, Bpestről hazáig egy felnőtt és három süldő lány kényelmesen ült a hátsó ülésen. Szóval egyelőre minden OK, a fogyasztása ugyan lehetne jobb is, de hát mi a fenét várunk? Már kétezer kilométert beleraktam, ami még nem is sok. A kocsi korából fakadóan vannak gondok:
- az adekvát kontakthibák, 10 indításból 3x világít a légzsák visszajelzője),
- hamar koszosodik a forma (és a vacak idő) okán,
- a bal hátsó futóműben vmi kotyog (tán szilentblokk), francia
- alacsony és nehéz kiszállni
- a hátsó spoiler és a magas far (szexi, mint a páromé) miatt nehéz a kilátás
- hát egyáltalán nem halk
- a hátsó ülés alatt vmi rezeg a kipufogónál, tán egy hővédő lemez.
Ezektől eltekintve úri kényelem, főleg az Ignis kempingszékei után, nagyon imádjuk. A kocsi várhatóan 3-5 évet fog kibírni velünk és ennek megfelelően évi 55-65e km lesz a sorsa, hát majd kiderül. Később még jelentkezem.
Hibalista
- Még egyelőre semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
