Valóban megbízható, takarékos és kényelmes!
Szöveges ítélet
El?szó: 5 teljes csillagot érdemel!!
Tavaly januárban vettem, 2,4 milkáért, kombi, világos aranyos-zöldes szín?,95ezer km volt benne, most 155ezer. Volt egy Golf IV-em, beszámolták. El?ször hatalmas volt, nem volt könny? megszokni. De a Golf után mintha egy foteles hintóba ülne át az ember, olyan kényelmes...Min?sége persze nem olyan komoly, de én nem taperolom a m?szerfalat vezetés közben, és ilyen szép m?szerfal máig alig 1-2 autóban van. Nincs a kocsiban "atombunker-német kocsi" feeling, mert szell?s.Sok mindent meg kellett rajta csinálni, mert nem tudtam az el?életét, annyit csak, hogy soha semmi törés nem volt rajta, megnéztük festékvastagság-mér?vel. Most költöztem, lazán belefért pl a franciaágy, mert lehajtott ülésekkel 185 cm hosszú a raktér. Fogyasztása másfél tonna ellenére kevés: nyugodt vezetésnél vegyesen 5,5-6 liter, városban 7 liter.A motor 100LE ellenére 13mp alatt 100-on van, nagyon rugalmas, és jóval csendesebb, mint pl a recseg? audik...Nagyon megszerettem, most adtam el, 60 ezer km után soha nem hagyott cserben, abszolút megbízható. A klíma tömítése szállt el egyedül. Ehhez azért tudni kell, hogy a kopó alkatrészeket cserélni kell, hála a sztyeppe min?ség? magyar utaknak:-((. De ezért kárpótol a felejthetetlen kényelem, és a leny?göz? ülések, ami után valóban minden kocsi fapados. Németországba mentem 1000km-t, és 3x szálltam ki, egyáltalán nem volt fárasztó az utazás! Eddig családunknak csak német benzines autói voltak, most már van 3 francia dízelünk:-). Eladáskor márkaszervizbe vittük átvizsgáltatni, semmi baja nem volt a bal féltengelyszimering olajfolyásán kívül....Akinek nagy és kényelmes családi autó kell megbízható motorral, ajánlom feltétlenül! Eladás után Citroen C4 1,6 Hdi SX-et vettünk újan. A forma, az igen elterjedt motor, na és a nem gyenge felszereltség döntött.
U.I.: soha nem fogom megérteni a magyarországi irreálisan elszállt németautó-imádatot....
Ha valaki teheti, soha ne vegyen benzines kocsit, a dízelek már messze jobbak: azonos teljesítmény, 70%-kal nagyobb nyomaték feleakkora fordulaton, na és nem utolsósorban 2-3 literrel kisebb fogyasztás....Hosszabb élettartam.
A diszkontkutakon 5-10 Ft-tal olcsóbb és rosszabb min?ség? üzemanyag szánalmas...
Hibalista
- Komplett fékgenerál: 60e Ft,
- olajcserék(olaj-gázolajsz?r?, pollensz?r?, légsz?r?) 20e Ft,
- gumik (mindig futott gumik) 32e Ft/4db,
- vezérm?szíjcsere 70e Ft, (csapágyakkal)
- légkonditöltés: 10e Ft,
- els? futóm? gömbcsuklócsere 15e Ft,
Ide hordtam szervizbe
Csak haverom szerel?m?helyébe hordtam, olcsó és megbízható volt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 95000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Golf IV 1.6i | Következő autója? | Citroen C4 1,6 Hdi SX |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
