A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (1993-2001)

Laguna 1.6 16V RXT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Trafó Klub 4

Szöveges ítélet

Az elsö 80.000 km-en felh?tlen együttlét, gyakorlatilag csak a kötelezö szervíz és fékbetét cserék, illetve elsö 1.000 km-nél, akksi csere garanciában

A gyári alufelnivel kicsit kemény a rugózás, de stabil a kanyarban, viszont autópályán 190 környékén már nem elég stabil az autó. Az utazója inkább 140-150, országúton 120-130
Országúton 110-nél kellemetlen a motorhang, utána kisímul. Ett?l függetlenül nekem minden körülmények között kicsit kopogós, darálós a hangja és közepesen lomha.

A fogyasztás országúton 6-7 l, autópályán 8-9 l, városban 9-10 l

A váltó túl hosszú utakon jár, kicsit lötyög és a fogása sem a legkellemesebb.

Az ülés kényelmes, csak nem nekem, valahogy nem tudom megtalálni benne az ideális üléshelyzetet (180 cm). Vagy a kormány van messze, vagy az ülés közel, emiatt az utóbbit választottam.

Gazdag, praktikus felszereltség, nagyon jól használható csomagtér. A digit klíma okos és huzat mentesen h?t.
Kevés, sz?k tároló rekesz, helyenként nyikorgó m?anyagok.

És a fekete leves:
Egy hónapja sikerült Baumgartner Zsolti Forma 1-es pályafutását szponzorálnom (mint hallom, kicsi sikerrel...).
A nagy hidegben tönkrement egy újabb akksi, ezzel nem lett volna gond (Perion 9 eFt), de további 2 gyújtótrafó romlott el 53 eFt-ba került Baumgartneréknél, mivel a pesti ocsó szerel? nem tudta a hibát kideríteni...Rá 1 hétre a másik 2 gyújtótrafó is megadta magát, újabb 50 eFt...
Kicsit váratlanul érte a büdzsét, és félek, hogy a 6. számjegy (100.000) után még félre kell tennem ilyenekre.

2005.05.10: Félre....vezérm?szíj és vízpumpa kett?s, tétre befutóra 130 eFt...
De ett?l függetlenül az elmúlt id? alatt nagyon a szívemhez n?tt, nagyon praktikus és jó kiállású autó, amit nem piszkálnak a rossz arcú tolvajok sem.

És, ha jobban megnézzük, egy két kivételt?l eltekintve ezek normálisnak tekinthet?, kopó alkatrész cserék...

Tks

Hibalista

- 1.000 km - akksi, garanciás csere
- 50.000 km - fékbetétek, utángyártott kb 25 eFt
- 82.000 km - akksi, Perion 9 eFt
- 83.000 km - 4 gyújtótrafó 100 (!) eFt
-
- várható - vezérm?szíj, vízpumpa 130 eFt

Ide hordtam szervizbe

Renault Makó - olcsó és ért hozzá

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

fater - szintén

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 83000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Laguna Következő autója? Audi A4
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 1993

További ítéletek (160 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)