Trafó Klub 4
Szöveges ítélet
Az elsö 80.000 km-en felh?tlen együttlét, gyakorlatilag csak a kötelezö szervíz és fékbetét cserék, illetve elsö 1.000 km-nél, akksi csere garanciában
A gyári alufelnivel kicsit kemény a rugózás, de stabil a kanyarban, viszont autópályán 190 környékén már nem elég stabil az autó. Az utazója inkább 140-150, országúton 120-130
Országúton 110-nél kellemetlen a motorhang, utána kisímul. Ett?l függetlenül nekem minden körülmények között kicsit kopogós, darálós a hangja és közepesen lomha.
A fogyasztás országúton 6-7 l, autópályán 8-9 l, városban 9-10 l
A váltó túl hosszú utakon jár, kicsit lötyög és a fogása sem a legkellemesebb.
Az ülés kényelmes, csak nem nekem, valahogy nem tudom megtalálni benne az ideális üléshelyzetet (180 cm). Vagy a kormány van messze, vagy az ülés közel, emiatt az utóbbit választottam.
Gazdag, praktikus felszereltség, nagyon jól használható csomagtér. A digit klíma okos és huzat mentesen h?t.
Kevés, sz?k tároló rekesz, helyenként nyikorgó m?anyagok.
És a fekete leves:
Egy hónapja sikerült Baumgartner Zsolti Forma 1-es pályafutását szponzorálnom (mint hallom, kicsi sikerrel...).
A nagy hidegben tönkrement egy újabb akksi, ezzel nem lett volna gond (Perion 9 eFt), de további 2 gyújtótrafó romlott el 53 eFt-ba került Baumgartneréknél, mivel a pesti ocsó szerel? nem tudta a hibát kideríteni...Rá 1 hétre a másik 2 gyújtótrafó is megadta magát, újabb 50 eFt...
Kicsit váratlanul érte a büdzsét, és félek, hogy a 6. számjegy (100.000) után még félre kell tennem ilyenekre.
2005.05.10: Félre....vezérm?szíj és vízpumpa kett?s, tétre befutóra 130 eFt...
De ett?l függetlenül az elmúlt id? alatt nagyon a szívemhez n?tt, nagyon praktikus és jó kiállású autó, amit nem piszkálnak a rossz arcú tolvajok sem.
És, ha jobban megnézzük, egy két kivételt?l eltekintve ezek normálisnak tekinthet?, kopó alkatrész cserék...
Tks
Hibalista
- 1.000 km - akksi, garanciás csere
- 50.000 km - fékbetétek, utángyártott kb 25 eFt
- 82.000 km - akksi, Perion 9 eFt
- 83.000 km - 4 gyújtótrafó 100 (!) eFt
-
- várható - vezérm?szíj, vízpumpa 130 eFt
Ide hordtam szervizbe
Renault Makó - olcsó és ért hozzá
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
fater - szintén
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Laguna | Következő autója? | Audi A4 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
