Szőke nő ... :)
Szöveges ítélet
Háromszor jöttek a három év alatt a kocsiba hátulról a kocsiba. Az els?nél egy Octavia kanyarodott belé, a lökhárítón csak karcolás volt, a másik kocsi eleje igencsak tört. A másik kett?nél hátulról koccanás volt csak, semmi nem látszott a lökhárítón. Elég kemény a kocsi hátulja. Ez jó.... viszont ez már nem mondható el az elejér?l, szerintem a motorháztet? iszonyatosan gyenge (ez még nem az új Laguna, így nem szabad annak a töréstesztjét nézni!!!). Bosszantó volt, hogy apróságok romlanak el állandóan, amiket az ember kénytelen kijavíttatni, de sok utánajárás szükségeltetik (ld. m?szerfal-világítás, stb...). Az autó úttartása kiváló, télen megfelel? gumikkal ragyogóan jól megy nagyobb sebességnél is. Kis sebességnél elég lomha, de 130 körül életre kel.... 160-180 km-nél kényelmesen lehet vezetni. A csomagtartó nagy, a bels? tér könnyen variálható, mivel a hátsó ablakkal együtt nyílik a csomagtartó, így szinte bármit bele lehet pakolni. Használtuk is komplett szekrény elszállításánál... :) Kényelem tekintetében jó a kocsiban ülni, óriási a hátsó lábtér még akkor is, ha magas ember ül elöl.
Kényelem tekintetében szívesen választanám egy újabb változatát, de az apróbb bosszantó hibák miatt inkább egy megbízhatóbb márkát választok majd. Ha van saját szervizese az mindenképpen érdemes beleülni, de ha nincs, jól meg kell gondolni, mert kés?bb iszonyatosan sokba kerülhet a szervíz....
Az autó abszolút nem tartja az értékét... 2 évesen vettük a 6 milliós árú változatot 3,5-ért, most 1,6 az ára 5 évesen.
Hibalista
- generátor, váltó csapágyas lett, m?szerfal-lámpák állandóan kiégnek, tönkrement az akku, csapágyas jobbels? kerék, elektromos ablak kapcsolója zárlatos lett, a ködlámpa 2-szer megtört, az ajtókban lév? légbefújók lapkái anyagfáradás miatt eltörtek az illesztéseknél (ilyet hihetetlen módon még sehol nem láttam, állítólag szériahiba és nem lehet külön pótolni a szakszervízben, csak a kárpittal együtt! - kb. 100.000 ft egy kis m?anyagért, ha nem találunk a bontóban...)
Ide hordtam szervizbe
saját szerel?, aki márkaszervízben is dolgozott. Nélküle a gatyámat is ráfizettem volna, olyan árakat adtak a Renault szervízben a legkisebb hibára is.... Jó magyar szokás szerint ha valamit meg kell javítani, a szakszervíz helyett a szakm?hely lesz a megoldás... generátor-szerel?, akkus, stb.... olcsóbb és hasonlóan jó lesz a munka.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Baumgartner: Az olyan elemek, mint pl. ködlámpa, dísztárcsa, és minden más, ami nem szükséges a napi használathoz iszonyúan olcsóak... és külön is lehet venni, nem kell párban, szettben megvenni. Ha azonban f?részeknél kell elemeket venni, akkor iszonyatosan drágák. Pl. a váltó szétszereléséért és a hiba megállapításáért csekély 90.000-et kértek volna munkadíjként. Ja, 120.000-es nagyszervíz 240.000 Ft-os áron lett volna és állítólag ez standard díj, mindent beleírtak az ár a munkadíja is tartalmazza. ?rületes...
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 77000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf III | Következő autója? | Ford Mondeo kombi vagy Volvo V70, mindkett? dízel |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
