Méghogy sz*r a Rönó
Szöveges ítélet
Az autó összeségében egy nagyon eltalált modell. A gyártás utolsó fázisa miatt tipushibáról nem beszélhetünk, kiforrottt darab. A változó szelepvezérlésű motor nagyon jó nyomaték karakterisztikával rendelkezik, 40-50km/h-ról érezhetően gyorsul 5.-ben. A rövidre hangolt váltó áttélezés miatt nagy sebességnél már elég sokat forog a motor a kategoria társait figyelembe véve (Mondeo, P406). 140/4000, 160/4500, 180/5000 körül. A fogyasztása viszont nagyon példás,országuti temponál 100-120 között klimával 6.7-7L.
Hibalista
- A 6 év és 170000km használat során 1db lengőkar, 1db kerékcsapágy és a szokásos kopó alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Renault Siomente
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Renault Kanizsa
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Vectra B 2,0 foskarika | Következő autója? | Csakis Renault |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
