A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (1993-2001)

Laguna Laguna 2.0 16V RXT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes, tetszetős, szerethető jószág

Szöveges ítélet

A Honda után és ahoz képest egy lomha, de nagyon kényelmes, és csendesebb kocsiba ültem át.
A kanyarvételkori biztonság érzet valahogy elmarad a Hondától -bizonytalannak tűnik az útfekvése, persze a Honda után ez nem csoda, és természetesen a gyorsulása sem említhető a Hondával egy lapon.
A motor teljesítményben súlya ellenére nem érezni túl nagy külömbséget - Honda 1130 kg 162 Le. Laguna 1360 kg 140 Le.
A második sebességi fokozatban nem lehet igazán kihuzatni, de a már fordulaton lévő motor visszakapcsolt fokozatokban egészen jól gyorsul.
Nem szereti a korai 5. fokozatot és ennek hangot is ad.
A futómű zajtalanabb, a kátyút kevésbé venni észre mint a Hondában bár az okozott kárt - lásd jobb első csapágy csere, egyikben sem lehet kivédeni ( a Hondán 5 éves korában 140 e. km. nél kellett futómű csapágyat cserélni).
Minden kocsinak vannak hibái, nyilván a Lagunának is, de olyan hibát amely miatt meg kellene szólnom nem igazán tapasztaltam.
Vigyázni kell a gyári előírások szerinti szerviz anyag minőségre. Nem szereti a névtelen minőségű olajokat, a rossz minőségű utángyártott szürőket beleértve a pollenszürőt is.
Mint minden kocsi a Laguna is hálás a gondoskodásért az odafigyelésért.

Élhető, nyuzható kocsi típus

Hibalista

- Első féktárcsák beégés miatti cseréje - hibajelenség fékezéskor erős futómű rázkódás ( a fővárosi forgalomban való részvétel, korábbi tulajdonos vezetési stilusa? )
- Komplett gumi csere Dunlop 195/65/15. (ára szereléssel együtt 69 e ft.)
- Volt még kormány összetartó csonk cserélye 2 db. - az árára már nem emlékszem.
- Jobb első kerékcsapágy cseréje
- Csak anyag áram van a két féktárcsa ára 26 e ft.
- Kerékcsapágy csere.
- anyag ár 16 e ft szerelés költsége 4 e ft
- Általában a neten vásárolom meg a szervízhez szükséges anyagokat gyertya, ELF motor olaj.
- Az EYQUEM gyertyák 6700 ft ( 4 db )
- A motor olaj max 9 e. ft ba kerül.
- Egy teljes szervizköltség gyertya csere nélkűl kb 15 e ft természetesen szürőkkel együtt, kivétel a pollen szürő.
- Általában csak beállításokra veszem igénybe a szervizeket.
- Legutóbb futómű beállítás miatt.

Ide hordtam szervizbe

Csak a diagnosztikai vizsgálatokat, beállításokat szoktam szervizekben elvégeztetni.
Ez a szolgáltatás eddig kifogástalanúl működött.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 117000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Honda Civic 1,6 VTI Következő autója? Egy kényelmes és erős kocsi, talán egy másik Laguna
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 1993

További ítéletek (160 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)