Jó ár/értékarány kecses forma megbízható, egyszóva
Szöveges ítélet
Kellemes meglepetést okozott amikor átültem az el?z? autómból egy 19 16V-b?l a Lgunába. El?sz?r féltem, hogy a menettulajdonságai nem lesznek kielégít?ek számomra, de kellemesen csalódtam. Ez már nem a Volvo barátságból maradt 16 szelepes motor (hála istennek) volt szerencsém el?z?leg olyat is vezetnem ezért féltem egy kicsit az autó teljesítményét?l. Ez már az új Renaultokban is használt F4R jel? 2000 16 szelepes motor. A változó szívóoldali szelepvezérlésnek és a jól eltalált váltó áttételeknek köszönhet?en nagyon rugalmas és jól vezethet? autó. A gyári 205/55r16 méret? gumiknak köszönhet?en kanyargos utakon is kellemesen uralható nagyobb sebességnél is.
Pár negatívumot azért nem hagyok ki: az els? ülések nekem (186cm/100kg) hosszú távon kényelmetlenek. A rövid áttétel miatt autópálya tempónál 160-180 km/h 4500-5000 a motor fordulatszáma egy hosszabb ötödiket vagy egy hatodikat elbírna a motor. Ennél a tempónál már eléggé er?s de nem elviselhetetlen a menetzaj. A fogyasztás normál tempónál 90-120 6-7 140-160 8-9 180-nál 12 liter.
A 200-at simán megfutja fölötte már nem az igazi a végsebessége jó hosszú egyenesen óra szerint 220.
Hibalista
- Kipufogó öntvény 1db, motorolaj szivárgás javítása a tömítés nélküli szelepfedélnek köszönhet?en (pasztás).
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 19 16V | Következő autója? | Laguna F4R turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
