Imádható francia Japános (régi) megbízhatósággal.
Szöveges ítélet
Egy tuningolt 19 16v ból ültem át a Lagunába el?sz?r féltem, hogy a menettulajdonságai nem lesznek kielégít?ek számomra, de kellemesen csalódtam. Nagyon jó nyomaték karakterisztikával rendelkez? motor (F4R) köszönhet?en a szívóoldali vezérm?állításnak és a váltó áttételeknek is . Nem hiába, hogy az
újabb Lagunákat, Meganokat is ezzel a motorral szerelik. A leg- kiforrotabb Renault motor.
Pár negatívum azért természetesen megemlíthet?. A viszonylag rövid áttételeknek köszönhet?en autópálya tempónál 160-180 4500-5000 a motorfordulat egy 6. fokozat elkelne a motor simán elbírná. Motorzaj nem is annyira, de a menetzaj már eléggé hallható
ilyen sebességnél.
A fogyasztás 100-120 között kb. 6,5-7l, 140-160 között 8,5-9l. 180-nál pont 12.
Hibalista
- Kerékcsapágy els? 1db, kipufogó öntvény 1db. Motorolaj szivárgás javítása (a bonyolult szelepfedélnek köszönhet?en)
Ide hordtam szervizbe
Fodor Autó Kft. Siófok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 19 16V | Következő autója? | Lagun 2,0 turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
