A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (1993-2001)

Laguna 3,0V6 RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hat henger kényelme

Szöveges ítélet

Nagyon jó úttartás, dinamikus motor, ami a régebbi és egyszer?bb V6-os konstrukciója miatt szinte elpusztíthatatlan.
Nagy emberekenek is kényelmes (195cm), de azért mögöttem akkor már kevés a hely, ellenben hátul is b?séges a fejtér ekkora embernek is.
Valamilyen oknál fogva id?nként nehezen indul, még új akkuval is.
Egyszer hagyott cserben, de akkor is én voltam a hibás, mert az el?jelek ellenére nem cseréltem ki az akksit.
Nagyon megy, saját mérések szerint is 9.5sec alatt 100-on van, b?séges ereje bármikor, bár mivel ez csak 12 szelepes motor, kicsit pörgetni kell.
A 2. fokozatot 1-b?l kicsit nehezen veszi be a váltó, de az 1-es tényleg csak a kocsi megmozdításához kell.
3-asban a leszabályozáskor majdnem 130kmh a vége, az autóból a 220kmh simán kihozható.
5. sebességben 80kmh-nál 2000, 130kmh-nál 3000 a fordulatszám.
Nagy alapjárati nyomatéka miatt szinte mint a dízel autók: lehetetlen vele lefulladni, kuplung felengedésével simán elindul.
Csomagtartója megfelel?en nagy, jól pakolható.
Városi fogyasztás jellemz?en 12-13 liter között alakul, de ilyenkor nem nagyon van huzatva.
Ja és a hangja: semmivel nem összetéveszthet? jellegzetes V6-os hangja van!

Hibalista

- 140000km-nél nagyszervíz: Motortartó bakok, kuplung csere féktárcsák, lengéscsillapítók, olaj (váltó, motor), cca 300000Ft összesen.
- A klíma rendszer többször eleresztette a gázt, egy szelep cseréje óta rendben. (cca 15000Ft)
- Szell?ztet? motor elszállt, ügyes szaki 20000Ft-ért megcsinálta amit a márkaszervíz 80000Ft felett akart cserélni.
- M?szerfal lámpák (mivel szét kell bontani mindent ezért drága volt: 30000Ft).
- Kormányteleszkóp zárjánál lév? csapágy lötyög ezért zörög a pesti utakon nagyon.
- Els? fényszórókat cserélni kellett mert foncsor teljesen tönkrement.
- Csomagtartó zárat cserélni kellett (cca 5000Ft bontóban).
-
- Összeségében a kocsin eddig csak kopó alkatrész csere volt, és mivel a kocsit 110000km-vel került hozzánk, a legtöbb cserét nekünk kellett megcsinálni. De nagyon meghálálja magát a rendes karbantartás!

Ide hordtam szervizbe

Rácz Mobil, XVII. ker.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 113000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? Renault Laguna
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 1993

További ítéletek (160 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)