Hat henger kényelme
Szöveges ítélet
Nagyon jó úttartás, dinamikus motor, ami a régebbi és egyszer?bb V6-os konstrukciója miatt szinte elpusztíthatatlan.
Nagy emberekenek is kényelmes (195cm), de azért mögöttem akkor már kevés a hely, ellenben hátul is b?séges a fejtér ekkora embernek is.
Valamilyen oknál fogva id?nként nehezen indul, még új akkuval is.
Egyszer hagyott cserben, de akkor is én voltam a hibás, mert az el?jelek ellenére nem cseréltem ki az akksit.
Nagyon megy, saját mérések szerint is 9.5sec alatt 100-on van, b?séges ereje bármikor, bár mivel ez csak 12 szelepes motor, kicsit pörgetni kell.
A 2. fokozatot 1-b?l kicsit nehezen veszi be a váltó, de az 1-es tényleg csak a kocsi megmozdításához kell.
3-asban a leszabályozáskor majdnem 130kmh a vége, az autóból a 220kmh simán kihozható.
5. sebességben 80kmh-nál 2000, 130kmh-nál 3000 a fordulatszám.
Nagy alapjárati nyomatéka miatt szinte mint a dízel autók: lehetetlen vele lefulladni, kuplung felengedésével simán elindul.
Csomagtartója megfelel?en nagy, jól pakolható.
Városi fogyasztás jellemz?en 12-13 liter között alakul, de ilyenkor nem nagyon van huzatva.
Ja és a hangja: semmivel nem összetéveszthet? jellegzetes V6-os hangja van!
Hibalista
- 140000km-nél nagyszervíz: Motortartó bakok, kuplung csere féktárcsák, lengéscsillapítók, olaj (váltó, motor), cca 300000Ft összesen.
- A klíma rendszer többször eleresztette a gázt, egy szelep cseréje óta rendben. (cca 15000Ft)
- Szell?ztet? motor elszállt, ügyes szaki 20000Ft-ért megcsinálta amit a márkaszervíz 80000Ft felett akart cserélni.
- M?szerfal lámpák (mivel szét kell bontani mindent ezért drága volt: 30000Ft).
- Kormányteleszkóp zárjánál lév? csapágy lötyög ezért zörög a pesti utakon nagyon.
- Els? fényszórókat cserélni kellett mert foncsor teljesen tönkrement.
- Csomagtartó zárat cserélni kellett (cca 5000Ft bontóban).
-
- Összeségében a kocsin eddig csak kopó alkatrész csere volt, és mivel a kocsit 110000km-vel került hozzánk, a legtöbb cserét nekünk kellett megcsinálni. De nagyon meghálálja magát a rendes karbantartás!
Ide hordtam szervizbe
Rácz Mobil, XVII. ker.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 113000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Laguna |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
