A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Laguna (1993-2001)

Laguna 1.9 dTi Nevada 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fotel 4 keréken

Szöveges ítélet

Tavaly novemberben vettük a kocsit. Egy Scenic mellé kellett egy másik autó. A Scenic-kel maximálisan elégedettek voltunk, ezért nem is volt kérdéses hogy milyen márkát válasszunk. Nekünk eddig beváltak a Renault-k. Volt egy 11-es, egy Kangoo, egy benzines Scenic és a mostani dízel Scenic. Eddig a 4 kocsira a kopó alkatrészek (olaj, szűrők, fékek, gumik) cseréjén kívül összesen kb.100-120.000 ft-ot költöttünk. Ez azért nem rossz figyelembe véve az éves futásteljesítményt. Éves szinten 50-60.000 km-t megyünk. Tehát nem csak dísznek vannak tartva. Általában 3 évente, 150-180.000 km körül cseréljük őket. Visszatérve a Lagunára. Belga kocsi volt, 2004-ben került az országba. Vásárlás előtt márkaszervizben átnézettük, minden rendben volt vele, egy helyen szórta az olajat, de kiderült, hogy csak egy tömítés öregedett el. Az órájában 150000 km volt, de a valós km futás úgy 200000 km körül lehetett, ezt az infót alvázszám alapján minden kocsiról meg tudják mondani a márkaszervizek. Ez azért fontos, mert Kecskeméten is néztünk egy másik ugyanilyen kocsit, aminek az órájában 110.000km volt, valós futás pedig 400.000 km. Azért nem mindegy. Egyébként pedig direkt behozott kocsit kerestünk, mert külföldön legalább normálisan leszervizelik a kocsikat, nem csak hajtják, míg szét nem esik jó magyar divat szerint. Plusz ott létezik olyan, hogy normálisan megépített úthálózat. Igy a futóművel lehetőleg kevesebb probléma várható. Mióta megvettük a kocsit, fél év alatt 23000 km-t tettünk bele. Kötelezőkön kívül sajnos volt egy vezérműszíj szakadásunk, mert az előző szíjcserekor nem cserélték le a vezérmű tengely végén levő fogaskereket, amin van egy bemarás, ami egy idő után lekopik. Ezt minden 2.vezérműszíj cserekor cserélni kell. Ez egy 7000 ft-os alkatrész, a javítási költség pedig 100.000 ft lett, nem márkaszervizben javítva. De ez nem a kocsi, hanem a trehány szerelő hibája. Plusz mostanában kezd morogni a jobb első kerékcsapágy. Ezen kívül a klímáját kell megjavíttatni, mert valahol elszökik belőle a gáz. De már ezzel a hibával vettük. Olajfogyasztása minimális, de van. De ez az isteni vadiúj fócvágeneknél és hondáknál is van.
Egyébként az auto nagyon kényelmes. Motorja nyomatékos, jól megy és a méretéhez képest nagyon keveset fogyaszt.Általában országúton és autopalyan használjuk, 120és 150km/h között. Ezt szereti. Nincs az a nagy bevásárlás, amit ezzel a kocsival ne lehetne megcsinálni. Eddig, aki ült benne mindenkinek nagyon tetszett. Egy ismerős az Ignise mellé vett magának egy ugyanilyet, annyira tetszett neki. Azóta büntetésnek érzi a szutyukiba visszaülni. Ez azért sokmindent elmond. De ult mar benne olyan is, aki megrögzött francia ellenes és ő is azt mondta, hogy a Toyotája labdába sem rúghat mellette. Mint egy nagy fotel négy keréken. Emellett az úttarása is nagyon jó, mondjuk ebben az is szerepet játszik, hogy a miénken 215 széles gumik vannak. Egy ablaksötétítés és egy alufelni nagyon sokat dob az amúgy is nagyon szép formán.
Szoval ez az auto is csak tovább erősítette bennunk, hogy a Renault igenis jo autokat gyárt, akárki akármennyire is szidja. Bizonyíték erre az álltunk illetve az ismerősök és rokonok által használt eddigi kb 10 db Renault, amik teljes megelégedettségükkel szolgálták gazdáikat, semmivel több probléma nem volt velük, mint német vagy japán társaikk

Hibalista

- Kötelező szervíz(olaj, szűrők,)20000 Ft.
- Fékbetét csere 10000 Ft.
- Vezérműszíj szakadás miatt: szelepek, vezérműszíj, görgők, olaj 100000Ft.
- Klímagáz elszökik, még javításra vár.
- Kerékcsapágy csere, talán a jövő héte, árat még nem tudok.

Ide hordtam szervizbe

Család régi barátja.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Scenic 1.9 dCi, de az is megvan Következő autója? valamilyen Renault
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Laguna 1993

További ítéletek (160 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)