Fogadd el hogy francia!
Szöveges ítélet
A legfontosabb, hogy nagyon kényelmes, és csendes. A motorja (2,0 8 szelepes) nyomatékos de mégis lomha, kicsit sokat fogyaszt, f?leg klímával. A csomagtér több mint b?séges, hasznos a külön nyitható csomagtérajtó üveg.
A szervízekkel vigyázni kell, mert nem nagyon szeretnek javítani, inkább csak f? egységeket kicserélni, komoly pénzekért. A kialakításai robusztusak úgyhogy szerintem ideális a magyar utakon. Az újabb Renaultokhoz képest megbízhatóbb a motor elektronikája (a nejemnek volt Twingója, most meg egy Clioja)
Hibalista
- Automata váltó (az én hibámból, az olajcserét nem végeztettem el) a szervíz ajánlata 2,4M!!!, helyette az autom. váltós kisiparos korrektul felújította 260 ezerért
- Gyújtás trafó 47000,-
- Els? futóm? 25000,-
- F?tés radiátor eltöm?dödés, szervíz 75 ezerért cserélte volna, kisiparos kimosta 2000,-ért
- Hátsó kipufogó
- Els? és hátsó fékbetét és tárcsa 90000km-nél 52000,-
- Digit klíma háttérvilágítás izzó csere, szervíz 8 ezerért! cserélte volna, én kb. 10perc alatt kicseréltem a 300,-Ft-os ég?t.
-
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner Budaörsi út, Váci út
az el?bbi egy kicsit jobb, de még így is gáz. A Váci úti pedig tisztára palinak néz mindenkit. Ezért aztán mikor mondanak váltóolajcserére 70ezret, de ?k nem merik megcsinálni, hanem majd a központi szervíz, akkor azt hiszed megint át akarnak verni.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Renault Budakalász, a Baumgartnerhez képest sokkal jobb, f?leg a munka felvev?k hozzáálása.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 66000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Spacewagon | Következő autója? | Opel Zafira |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
