Ennél jobb autó már felesleges
Szöveges ítélet
Nagyon jó nyomaték karakterisztikával rendelkez? motor (F4R) köszönhet?en a szívóoldali vezérm?állításnak és a váltó áttételeknek is . Nem hiába, hogy az
újabb Lagunákat, Meganokat is ezzel a motorral szerelik. A leg- kiforrotabb Renault motor.
Pár negatívum azért természetesen megemlíthet?. A viszonylag rövid áttételeknek köszönhet?en autópálya tempónál 160-180 4500-5000 a motorfordulat egy 6. fokozat elkelne a motor simán elbírná. Motorzaj nem is annyira, de a menetzaj már eléggé hallható
ilyen sebességnél.
A fogyasztás 100-120 között kb. 6,5-7l, 140-160 között 8,5-9l. 180-nál 12-13.
Hibalista
- Fékbetétek, els? kerékcsapágy
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 19 | Következő autója? | Lagun 2,2 dci |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
