Blue Line
Szöveges ítélet
A kocsit fateromnak vettük, aki sokat jár országúton sok cuccal. Feltétel volt a méret mellett a megbízhatóság, a tágasság, az erős motor és fék, illetve, hogy egy nagyobb utánfutóval is bírjon. Több hónapos keresés után találtunk rá Nyíregyen szombat délután zárás előtt egy perccel. A kocsi ritka, limitált széria 2.0L-es 16 szelepes Volvo motorral. Az előző tulaj németországból hozta. Nagyon megkímélt volt és szemmel láthatóan költöttek rá. Új Good Year nyári gumik, teljes fékfelújítás után volt éppen. A kocsit előző este adták be a kereskedésbe, még beárazva, kitakarítva sem volt. Persze rögtön le akarták cigányozni az új gumikat, de az azonnali kp-s fizetés meggyőzte őket. Felszerltség: digitklíma ABS, lufik, gyári hifi, 4 tárcsafék, deréktámaszos ülések, 4el. ablak, el. tükrök, ködfényszórók, állítható szervokormány fed. computer, és a kedvencem a beszélő figyelmeztető rendszer. Ha bármi nem stimmel, fogy a benzin, nyitva egy ajtó azonnal mondja. A menetteljesítmények nagyon rendben vannak. A motor erős és nyomatékos és ehhez mérten fogyaszt. Városban fel tud menni 10 fölé, országúton nyugodt tempóban ( ez nagyon nehéz) 8 alá is mehet. A rövidített 5. miatt nagyon jól gyorsul, viszont nagy sebességnél lehetne alacsonyabb a fordulat. Ez az autó egy 6 fokozatú váltóval istencsászár lehetne! A futóműve nagyon kényelmes, csendes, stabil, a hegyvidéki kanyargást is jól bírja a nagy test ellenére is. Egyetlen baja volt csak amikor megvettük: az AIRBAG lámpa világított folyamatosan. Megnézettük, az első szerelő rögtön hülyére akart venni egy vezérlőpanel cserével, de egy ismerős szervizes megsúgta, hogy csak a panelen lévő reset gombot kell benyomni pár másodpercre aztán minden rendben. A vigyázat, a hiba egy akkucsere után is felléphet! Rozsda nincs rajta sehol, teljesen egyben van az alja is, ráadásul a motortér alulról teljesen be van páncélozva. Bár csak 3 hónap műszakival vettük, simán átment a vizsgán is. Az autó árához és felszerltségéhez képest olcsó, műszakilag nagyon megbízható és jól használható. A kényelem, igazi franciaautós + a jellegzetes francia extrák. A hátsó ajtó üvege külön nyitható stb. Igazi kényelmes cirkáló.
Hibalista
- A vásárlás utáni kötelező szerviz, első talpasok, valamint Airbag restart.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 208000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Sierra | Következő autója? | marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
