Amit akartam: kényelem és lendület!
Szöveges ítélet
Nemrégen vettem, a Cliómat cseréltem le rá. Tudatosan ezt a tipust kerestem, eddig nem is kellett hogy csalódjak, azt nyújtja amire gondoltam. Hihetetlen kényelmes az autó, könnyü vezetni, még a barátn?m is imádja aki eddig nagyautóellenes volt. A 2000-es 8 szelepes megbízható, az olajat nem eszi. Autópályán 140-150-es folyamatos tempónál 7-8 körül van a fogyasztása, városban télen megeszi a tizet, de szerintem ez nem egy vészes érték.A benzintankba simán belemegy 70 liter ha meg van döntve(Ukrajna :-) ) Nem tetszik benne, hogy nagyon sokat kitakarnak az els? oszlopok a látótérb?l, a gyalogosokra és kisebb autókra nagyon kell figyelni! A klíma jól müködik, és nekem a fütéssel sem voltak problémáim. Egyedül a középkonzol ég?i vannak kiégve és még nem jöttem rá hogyan tudnám kicserélni ?ket. Félek a kerékcsapágyaktól, mert a clio-n is elég drága volt a csere, de eddig még hálistennek nem szólaltak meg. A csomagtartó hatalmas és jól variálható.
Gondolkodom a gáz beszerelésen ami ebbe a tipusba pótkeréktartályal kb 180 e forint lenne. Utálom hogy nincsen benne pohártartó és ebben a verzióban kesztyütartó sem mert ott van az utasoldali légzsák, ez szörnyü nagy hiba szerintem!
40000 km el a hátam mögött, már akadtak problémák, de ezek szerintem egyediek, mert egyik itéletben sem olvastam hasonlót.
Tehát ami engem megszívatott, az a váltó. Egyik napról a másikra elkezdett benne zúgni morogni valami. A sebességeket rendesen vette, de motorféküzemben illetve húzatáskor surrogó hangot adott. Kés?bb kiderült hogy a difiben volt a probléma.
Váltócsere! Sikerült szereznem egy jó állapotban lév? váltót, azzal jó lett, de mivel kisebb autóban volt, rövidebbek lettek a fokozatok, és ett?l megn?tt a fogyasztásom is.
Nemrégiben kapott egy eredeti JC5 lagunaváltót, és most minden a régi.
Ami idegesít!
Mozog a vezet?ülés.
Es?s id?ben kigyullad az ABS lámpa, és kikapcsolódik az ABS. Pár újraindítás után a hiba megszünik.
Lehúzott ablaknál becsöpög az es?, ha rárakom azt a müanyag ablakkeretet akkor pedig megn? az amúgy is bazinagy holttér.
Kuplungbowden a hülye csavarások miatt nehezen megy, és pattog mintha el akarna szakadni.
Amúgy szeretem, kényelmes jól megy de azért mégegyszer nem venném meg.
Hibalista
- Fékbetét, féktárcsa, jobb els? kormánygömbfej
- Hátsódob(gyári) 17000Ft
- Váltó
Ide hordtam szervizbe
Ismer?s szerel?, vagy magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Clio 1.2 | Következő autója? | Egyenl?re marad, de majd egy Japánt akarok kés?bb. |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
