A szépség és a szörnyeteg
Szöveges ítélet
Regi szerelmem, gyonyoru, idotlen a formaja es meghalalja ha karban van tartva. amit szerintem erdemes megtenni az hogy a gyari lampakat elhajitjuk es teszunk bele MK2 lampakat(98-2001ig amik voltak), azok hatarozottan jobban vilagitanak, nomeg az auto jobban is nez ki tole, olyan morcos lesz. en kicsereltem a gyertyakat is Brisk re, frankobb lett tole a fogyasztas kb 1 literrel foleg varoson kivul. 2.0 16v jol megy de akar a regi v6(12v) sokkal felelmetesebb erzes, foleg gyorsulaskor, abban tobb tartalek van meg alacsony fordulatrol is huz, ezt a 2.0 16v t inkabb porgetni kell ha eroszakosan akar vele az ember menni en meg azt nem szeretem, ennek ellenere megy zokszo nelkul, ha tepem a szajat kepes egy igazi szornyetegge valtozni. leszabalyzas csak 6500 tol, szoval 6000 ig szukseg eseten nyugodtan el lehet porgetni, nem fog ketsegbeesetten visitani mint valami dizel hulladek (ne feledjuk: marpedig az uzemanyag neve: BENZIN). a jot hamar meg lehet szokni, neha mikor visszaulok kisebb autokba azok olyan nevetseges jatekautonak tunnek hurkapalcika valtoval es vattacukor pedalokkal, papir falakkal :) a lenyeg hogy ez az auto nagyon jo ar teljesitmeny aranyt kepvisel, gazdagon felszerelve jo penzert megkaphato mert a sok balga azt hiszi hogy allandoan csak baj van vele, de ahogy en latom az ismeroseim ´jobb´ es dragabb autoival allandoan van valami hokisag en meg ugy elvagyok gond nelkul. modnjuk mint mindenre erre is igaz hogy elso szeriakbol nem erdemes venni, inkabb ha penztarca engedi akkor a gyartasi idoszak vegei felol halasabb valasztani (1998 mk1 eseteben es 2000 mk2 eseteben) szerencsere alkatresz bontokban fellelheto egesz fair aron, pl a nyiregyhazai francia bontot csak javasolni tudom. maga a megnyugvas ez az auto, fexem a bor fotelekben (10k! ert vettem egy oreg rockertol az egesz garniturat egyben!) es igy nem igazan erdekel hogy all a sor, a cikazasrol is leszoktam es udvarias lettem, beengedek mindenkit atengedem a gyalogost stb, szol a zene, a gyari volvo motor teljesitmenye kielegito, brembo tarcsafekek ferrodo racing betetekkel szenzaciosak, fantasztikusan varialhato digit klima nyaron ha akarod megfagyaszt telen akarod megfoz ennek ellenere en szeretem 22-24 fokra beallitani az ugy telen nyaron kellemes. ebben az autoban kellemesen harmonizal a szepseg az ero a meret es a bitzonsagerzet, jo erezni hogy minden komponensbol kellokeppen osztottak a tervezesnel, jo tudni hogy vas van korulottunk nem hullampapir, van ero a jarganyban es ´mellesleg´ gyonyoru. mi kellhet meg ? ennel tobb mar nem nagyon - szerintem :)
Hibalista
- onindito a masodik napon, mondjuk mar akkor is hoki volt amikor megvettuk(15k bontobol), kormanyosszekoto elhajlott (orbitalis kratertol, 13K) 4 bol 3 ablakemelo kiretkelesre szorult, azota semmi bajuk (5k/db), lambda szonda (8k) es ennek kovetkezmenyekeppen (vagy nem) a katalizator szetesett (20k) ezen kivul csak szokasos kopo alkatreszek es szurok
Ide hordtam szervizbe
ismeroshoz ;)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Opel-Recs Kft, SZekesfehervar, jo figurak bar elore bejelentkezni 2-3 nappal nem art, meg kicsit mintha megszaladtak volna az arak. mindenesetre autovillamossaghoz nagyon ertenek.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Renault Laguna vagy Safrane, csakis V6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
