Csaladbarat mindenes
Szöveges ítélet
Mar tul vagyok a 26 000km-en nagyobb hiba nelkul igy az update lentebb majd olvashato. Az Elso 7300km alatt szerzett tapasztalataimat osztanam meg veletek. Egy Dacia Logan MCV 7 szemelyes dieselebol ultem at 220 000km utan amit ujonnan vasaroltam
ugyancsak a Renault Kangoo 1.5 dCi 110 loeros EDC duplakuplungos Dynamic legnagyobb felszereltsegu ugyancsak 7 szemelyes csaladi autoba.
Mivel Ausztriaban elunk es sokat ingazunk igy a nagy rakter alap ezert volt Logan MCVm es ezert esett a valasztas a kangoora miutan szeptemberben az ur 2017i eveben
kihoztak az automata valtos verziojat. Mivel amerikaban eltem es vilag eletemben szerettem a kenyelmet elhataroztam hogy kovetkezo autom csakis automata lesz
nem azert gurizek mernokkent nyugaton hogy ne almaim autojat vezessem hamar lakas es haz
vasarlasa nyugdijjas koromig ugyem lesz megvalosthato tobb oknal fogva is de leginkabb a mobilitas megorzese vegett. Oda megy a magyar dolgozni ahol a munka van
es ebbe az eletformaba allando
sajat lakas haz nem fer bele mert hol itt hol ott melozol par evet azt vagy igy vagy ugy de menni kell masik munka utan. Szoval az autot Nemetorszagbol
az internetauto24.de rendeltem. Mert ott volt a
legolcsobb es gyakorlatilag 6 000 Euroval jobban jottem ki egy ausztriai vetelhez kepest. Alapbol Magyarba akartam megrendelni de a Renault hungaria nem
volt hajlando fogalmazni ezt a tipust szemelyautokent
igy maradt az EU reimport. Az ar netto 15 387,34 Euro volt Legmagasabb felszereltseggel, ulesfutessel, gyerek csomaggal, automata klima minden foldi jo
de semmi erintos kijelzos elavult navis rednszer a Wazenel ugysincs jobb.
Dacia magasra rakta a mercet bar nem hinne senki csak az akinek mar volt abirtokaban egy igazi igas lo csak csereld az olajat 10 12 000 kmkent es soha
semmihez nem kell nyulni a 230 000km 6 db izzo cserejevel abszolvalta. Termeszetesen
szigoruan 100 000kmkent minden kopo cucc kidobva belole, fekek, vizpumpa vezerles, de megeri mert nem kell utanna hozzanyulni es egy nagy general kijon 150 000Ftbol hivatalosan gyari cuccokkal.Motorhoz valtohoz nem kellett soha nyulni se elektronikai hiba nem jott elo
igy adott volt hogy ujra daciat veszek de sajnos nagy csomagteru AUTOMATA holdon sincs es nem is lesz kieve Duster ami nem csaladi igy jott szamitasba sok mas Citro es Peugeottol meg Caddy es Transporter es Transit is de feltem a technikajuktol
es a motorjaiktol ez a Dci meg mar 2x 200 000km en teljesitett igy megvan a bizalom reszemrol. Ezert esett vegul a valasztas a Kangoora.
Az atvetel a Luxi hatar mellett kb 1200 kmre Budapesttol tortent. Minden flottul ment de a extrakent rendelt potkerek hianyzott! Ezt az atveteli lapra felirtuk es kb 2 honappal kesobb a Steyri Renault kereskedesben Ingyen es bermentve potoltak is az internetauto24 kontojara
Tehat siker megbizhato jo csapat, Vilagbajnok ar DE FONTOS hogy atvetelkor mindent ellenorizni az utolso csavarig mert reklamacionak helye kesobb nincs. Nem csak a tavolsag vegett de amiat is hogy jegyzokonyvet vesznek fel amiben ez nagybetuvel szerepel.
Lehet elore utalni vagy helyben atvetelkor KPban fizetni mi ezt valasztottuk. Eloleg mint olyan nem ismert igy tenyleg gyerekjatek a rendeles es vasarlas. Par email es kesz megjon az auto elkuldik UPS.el az eredeti okmanyokat. Azzal bemesz a finanzhoz lerovod a helyi illetekes AFAT es Regadot. Majd
Interneten megkotod a szamodra megfelelo koztelezot bemesz egy Zulassungstellere BARHOVA! es kiadjak 191 Euro elleneben az egyedi rendszamodat amit honodala csapva kiviszel magaddal az atvetelre ott rapattintod az autora majd hazavezetel 1200 km-rt:) FIGYELEM A nemet rendszamtabla tarto merete kisebb mint az osztrak es hazai igy nem fog csak eroltetve belemenni. Vagy jo igy neked vagy vigyel magaddal egy mereteset es azzal rakd fel a rendszamodat.
Burokracia ZERO, Kvazi egy ablakos rendszer es koltseghatekony. Kiszamithato. Csak ajanlom mindenkinek az EU reimportot. Caki puder afaval tokkal vonoval uzemanyaggal szallodaval 4 szemely 2 felnott 2 gyerek 2 nap alatt kirandulosra fogva a tortenetet az egesz auto 20 000 Euro alatt megall kicsivel. Ennyiert Talan Magyarorszagon kapnam meg ezt ha arulnak!
De nem igy maradt a kirandulos Oregkontinenst atszelo bevasarlo korut. Az auto persze uj es jo de az irtozato sporolas izzig verig latszik rajta az ulesektol a belso boritasokon at az ajotkarpitozasig. Bar megjegyzem a 10 000 Euroval dragabb Transit sem volt kulonb sot meg jobban lejott a sporolas. Ez van a Dacia ezekhez kepest es 6 evvel korabban kulonb es minosegibb anyagokbol epult fel.
Sajnos a Tesla sem kulonb tobbet volt szerencsem vezetni a cegnel es hat az sem kulonb a sporolas mindenhol visszakoszon es az 145 000 Euros jatek!
Ez van nem premium es nem nemet. Viszont praktikus es csaladi doboz amiben minden elfer. 2 bicaj, 2 roller, 2 gorkori, Mosogato vagy szaaritogep mellettuk es a megannyi jatek es ruhazat omlesztve benyel mindent a rakter ha kivesszuk a 6.7ik uleseket amik teljes erteku egyenkent kiveheto ulesek.
Daciahoz kepest az utazas kiralyi mar az zavar hogy nincs benne zaj tul csendes nem hallani a motor hangjat csak 2200 folott. Addig nema az utaster. 90es temponal idealis a szelzaj es motorhag is nulla. Fogyasztas autopalyan ekkor csekely csupan 3.9 L/100 km. 100km/hnal mar 4,4Liter, 110 km/h 5,2, 120 km/h 5,8, 130km/h 6,3litert ker a batar test. En az elso 1500 kmrt 90es benazassal abszolvaltam
mert ezt irja a kezi konyv de jol esett a alacsony fogyasztas. 1500km utan mar batrabban vezettem es engedtem a 120 -130 as tempora. kb 2400as fordulatszamnal van egy alig hallhato de tisztan kiveheto rezonanciaja a motornak ez 2500as fordulatszamnal mar eltunik. Bejaratas alatt nagyon zavaro volt mostmar kevesbe kezd eltunni simulni de most kb 2700 kornyeken erosodik fel valami vibracio a motortol
Ez nem zavaro csak ha fulelsz mert minden brutalisan zavaroan csendes egyebkent kiveve a szelzaj ha erosen fuj kint a szel. Valto erdekes a barmok a meresi ciklus miatt mar 50nel 5ikbe rakatjak a valtot igy alapjarat kornyeken andolog a jarmu zero ero erzetet kelti majd gyorsan visszavalt ha elozni akarsz vagy jon a domb es egy emelkedo. Utalom hogy az elso 4 fokozatban a valto egyfolytaban dolgozik varosban mert annyit kell kapcsolgatni.
Az EDC elvalt mar 2000es fordulaton 1-2ben utanna mar korabban 1750 korul felkapcsol. De ha kilovod az ECO gombot akkor engedi 2250ig porgetni a fokozatokat ez akkor jo ha hegyen mesz felfele mert nem val el es nem szunnyad le hegymenetben az ero hanem 2000 kornyeken tartja a fordulatot.
amugy a kezelesi nem javasolja az automata uzemmodot hegymenetben hanem a kezi kapcsolgatast ajanlja fel. Erdekes nem? amugy nincs ezzel a 2000 ig porgetessel de hideg motornal es mar elvaltok 1600 korul mig ez az EDC butan kivar 2000 ig. Akar meleg akar hideg -15 fokban indulsz reggel. Na ekkor atrakom inkabb kezire es elore felnyomom hogy amikor eloszor engedi az elektronika mar pakolja is feljebb.
Szoval gyorsulas Szerintem ZERO ezzel a 1615 kg ONsullyal 110 LE 1.5 DCI EDC valtoval nem az igazi de kenyelmes es megszokhato de nem erezni benne az erot es a lelkesedest. Uzemmelegen ha felig lenyomod hirtelen a pedalt viszont szepen elkezd gyorsulni. Mivel meg lelki szemeimben bejaratos 7300 kmnel is ezert padlozast meg nem probaltam ki.
10 000km felett nyaron meleg motornal azert minden bizonnyal ki fogom teszteni hogy mukodik az EDC. A Valot jol dologzik,gyors es nem rangat. BAr kuszaskor neha erezni hogy csusztatja a kuplungot de ez egy laikusnak fel sem tunik, Nekem meg szakmai artalom mivel Robot kuplungot fejlesztettem es gyartottam sokaig igy van boven tapasztalatom mit kell figyelni es miert...
Nagyon Kenyelmes csak ajanlani tudom. A Daciabol 500 kmrt leutazva faradtan gornyedten szalltam ki. A Kangooo mas vilag nagy utaster. Hatalmas magas szek mintha konyhaban ulnek a szeken nem erezni azt hogy elfaradtal. Egy ulesre siman levezetem az 500 kmert es ugy szalok ki az autobol mitha munkahelyen ultem volna a gep elott. Semmi faradtsag. Na ezert erdemes uj autot venni mert sokat fejlodnek a dolgok es bizony mar egy ilyen nem premium utasules is
megvaltas egy 6 eves kontrukciohoz kepest. Ennyit fejlodnek az ergonomiai dolgok szerencsere! Sajnos a technika tulbonyolodik es dragul es szarabb lesz megbizhatosagban de az egy masik teszta.
Hibak: A teto antenna nem allithato! Mar ujkoratol Szerencsere sprevel javitottak a Renaultnal. Most sem konnyu de vegre allithato a dolesszoge. Az auto mar most ROZSDAS!!! Null kmesen a toloajto muanyag zaro sapkajanak felfogato fem tavtartoja a csavar feje alatt rozsdas! Renaultba hat ez ilyen volt a valasz. Kint all a szabadba sokaig mig a vevo ratalal es megveszi ujkent!
Autot Sanyi haveromnal atnezve aknarol mert foltokben feluleti rozsdas a kipufogo cso! Egy uj autonal kerem! Az alavazvedo VAX igen nem eliras VAX es nem bitumenes hanem mint a gepzsir attetszo sarga genya azzal vonjak be az auto jaratait es az alvazat. Allitolag 1000 orat bir mig a bitumenes tarsa csak 500orat a DIN XY szabvany szerint.
A bolcso horganyzott! Soha nem lattam meg ilyet mindig festett a horgany mar 1 kmrol vonzza a rozsdas jo osztrak teli sos kornyezetben! Adunk neki bitumenes alvazvedot azt majd jo lesz! Jo hir az elso kerek kornyeken soha semmi el nem rohad mert mind froccsontott muanygabol keszult. Van szerencsere Bosch muanyag heggeszto a haznal
igy nem lesz gond ha javitani kell :) A hatso kerekjarat mar emberes vaslemezes ipari munka igaz elkurtak muanyag burkolattal ami meg Oke lenne de hogy pont ugy sikerult a felfogatasat megoldani hogy a kuszobnel minden sarat es havas solet osszegyujtson na ez lesz a csemege a kis roszda csecsemoknek. Oda vastagon kell evente szezononkent alvazvedozni nehogy elkezdodjon a korai vorosodes.
Javasolt egy alapos telibe fujas alulrol a gyari akarmire biztos ami biztos a sos havas osztrak trutyi mindent kikezd. Hat legalabb nem az elso 2 evben. Hasonloan az ABS jelado a kerekagyon kivulre sikerult abszolvalni a barom csigazabaloknak. Miert is ne hagy szokja mind a szenzor mind a paraszt tulaj, Jo lesz a szereloknek es a boltosoknak hogy rendszeresen cserelgetheted.
A hatso hid is ujra festes utan kiallt. Az elso feltengelyek ROZSADASAK! Uram eg mi ez ha nem szegyen a 6 eves Dakonal nem latok sehol rozsdat pedig az vegig osztrak telet kapott es zero gondoskodas mindamellett majdnem csak a felebe kerult.
Az ajot boritas FAROST lemez! Zero rekesz tarolo halo stb... Mig a Dakoban meretes halo egyik oldanom a masikon meg hatalmas ureges muanyag ajtoboritasra futott? Nem ertem de ugyan ez a farost lemez dukal a 13 misis Transporterbe vagy a 10 misis transitba is. Mig a 3 misis Dakoba jut penz rendes praktikus burkolatra?
A hatso resznel maradva. A kalaprato sima karpitbol van kivagva es egy muanyag rudra feltekerve ezt benazd a kangooba fel ha szukseged van ra mig a fele annyiba kerulo Dakoba Profi Rolos rugos felprogos kipattinthato raktertakarot raknak. Milyen vilagot elunk keremszepen ez szornyu 2018ban!
A hatso boritas egybe ontott muanyag majdhogy zero rekesszel ami valamire hasznalhato az az utasoknak kialakitott 6-7ik ulesnel tallalhato kis nyilas a nagy kopar muanyag panelba. Ami mogott gigaszi kihasznalatlan terek olalkodnak. Ezt abbol is latni hogy egyik oldalon lepattinthato egy fedel es feltarul a kulcskeszlet es mogotte a gigantikus kihasznalatlan ter. A masik oldalon a csigazabalo nem
hagyott helyet a logikanak es csak hosszanti nyilasokat rakott a burkolatra mindazert hogy a szegeny nyomorek tulajt boszantsa a vegeleathatlan kihasznalatlan terekbe belatast engedve. Na erre jo a melegvagos sztirolpisztoly jobb hijjan dekopir azt szep nagy tarolot lehet a racsos resz kivagasaval abszolvalni a rakterben. Erdekes mert a Knagoo 1be meg ez is jo volt de a 2be mar nem birta idegekkel a tervezo es elbaltazta.
A Dako ebben is alazza a konkurenciat ott csak szovet boritas van es oldalfalnal hatul praktikus vas keretes terhalos megoldas. Na ott lehet omleszteni a dolgokat a megannyi zeg zugba. MIERT nem lehet ezt itt is atvenni??? Hallo Van otthon valaki?
Update: 2500 km utan friss gyari Elf Full Tech 5w30 olajat kapott 5,5 liter kell bele nyakig ontve es gyari olajszurot az mar nem vicces mert vetekszik az olaj araval ami 9000 ft volt 5 liter mig a vacak szuro 4500 ft.
Hiba nincs valto jol mukodik.
Update 13750 km. Ujabb olajcsere Elf gyari es Gyari olajszuro ar ugyanaz munkadij 2000 ft pluszban ertendo.
A valto 2 szer csunyan rangatva valtott 1bl 2be valtasnal enyhen lejtos balkanyarban lampanal indulva kis gazadas alatt. Ugyanott jott elo 2x a gyomroi leagazasnal a 4es elkerulorol.
1x Passauban lejton lefele indulva emelkedon ismet rantott de most durvabban es magasabb fokozatban 3ba vagy 4be valtasnal sajnos a fedelzeti nem irja csak hogy D es automataba vagyok de hogy epp hanyadikba azt nem :(
Nyaron kiberheltem a teljes belsejet es kapott 4 extra szivargyujtot Marine kupakos igy nem gond a hutotaska jaratasa a csomagtartoban es a tableteknek is van eleg hely. Meg a pot ulesfutesnek ami a family csomag miatt nem jutott az anyos ulesre.
Szep volt szetkapni a belsejet szerencsere minden patentos amik sjanos tornek de boven van beloluk igy nem zavaro ha 1-2 nem fog a jovoben kinabol 1 USD-ert 50 dbot lehet utanrendelni azt cserelgethetoek.
Kapott egy szep nagy kivagast hatul igy plusz taroloval gazdagodtunk. Ezenkivul kapott egy ledes tolato kamerat aminek a vezetekeleset is egyuttal elvegeztem lebontott belso mellett igy nem latszik semmi. A vezeto uleshez kerult 2 extra kapcslo egyik a kamerat kapcsolja igy barmikor hasznalhato nem csak tolataskor plusz az extra szivargyujtok is innen aramtalanithatok mert ezek aramellatasat kozvetlenul az aksirol oldottam meg es bevezettem egy extra kabelt az utasterbe. Igy fuggetlen vagyok az auto elektronikajatol.
Ezenkivul rendeltem D es Z tipusu ontapados ajtoszigeteleseket es az osszes ajot korbe duplan lett szigetelve ez erzodik is menet kozben plusz kevesbe koszolodik a kuszobb az ajtok mogotti reszeken amit macerans takaritani.
A rozsdasodasokat mivel gyarilag nem orvosolta a renault Corratek es nemi alvazvedo segitsegevel orvosoltam illetve a kipufogot a corratekezes utan hoallo ezusttel kezeltem. Ami sajnos mindaddig birja mig vizet nem kap ekkor a nagy hoterheles miatt felrepedezik es elkezd levalni de alatta a korratek talan birja egy evig igy evente ujrakenve hosszabbithato a kipufogo elettartalma.
Felesegem suzukijan hasoloan kiprobaltam a 800C ig hoallo matt fekete festeket de azt is ledobalta a ho es froccseno viz okozta hohatas ezert azt is lekezeltem hoallo ezusttel de az is vedlik mint nalam. Ha valakinek van megoldasa kerem jelezze a youtubeon megtalal a kangoo 2018 air filter csere videomnal.
Fogyasztas beallt stabil 5.5-5.8-ra palyas temponal. Orszaguton bemegy 5 ala ha sik de ha emelkedos es rovid szakaszokon jarok ahol nem melegszik fel 10 km-ket ott marad a palyas 5.7-5.9 atlag. Csodak nincsennek.
Update 18000 km. Az auto palyan a hatar fele lebeny kornyeken leallt olyan 100 kmes temponal mindenfele gaz es fekezes nelkul csak haladtam a forgalommal mikor leesett a fordulatszam nullara es uresben gurult az auto. Ujrainditoztam motor beindult de gazadasra ujra leallt. ekkor mar jelentosen veszitettem a sebessegembol es leallosavban vitt a lendulet mikor eszrevettem hogy Pbe vagyok atnyomtan Nbe ujra inditoztam ekkor mar nem allt le a motor gazadasra Pbe huztam es vidaman haladtunk tovabb.
Mondanom sem kell megilyedtem valszeg az valto es a motor osszeveszett es akarmi miatt pl gazpedal jel kieses leallitotta a motort?! Masnap begurultam a Renaulthoz soron kivul azonnal diagnosztizaltak egy oran at nezegettek de nem talaltak semmit se hibakod se semmi. Proba ut semmi. Egy gazpedal jel kieses volt a komputerben de korabban 10 000km kronyeken. Regsiztaltak a hibat ellenoriztek a SW verziokat. Reseteltek a nagynyomasu pumpa SW-jet. Ha ujra jon azonnal menjek vissza valtunk el. Azota 25 000km-en vagyok tul nem tudtam hasonlot eloidezni soha nem jott elo hasonlo motor leallas.
Ekkorra a tolo ajto oldalan levo gumi szigeteles elvalt es az egyik motorhazteto gumibak is beesett a motorterbe amit azota sem talaltam meg hiaba szedtem le a motorvedot alulrol sehol nem talatam meg. Gariba potoltak sot a masik ajtora is raktak fel gumi szigetelest pedig ott gyarilag nem is volt! Plusz pont a Renaultnak.
Ulesfutes viccesen mukodik. bekapcsolast kovetoen 5 percig orulten fut majd kikapcsol es soha tobbet nem kapcsol be. Ha megalsz es ujrainditod a motort akkor ujra fut de megint csak 5 percig. Tobb szervizet is megkerestem soha senki nem tudta megmondani ez most normalis vagy tulterhelodik valami es az okozza a lekapcsolast 5 perc elteltevel.
Mertem ossze vissza kapcsolgattam 1 percig be X percig ki osszesen mindig 5 percet mukodik csak tobbet istennek sem olyan mintha idokapcsolos lenne ami szamolja az idot akar egyben akar szakaszosan uzemelteted es 2 inditas kozott max 5 percet engedelyez! Ha valakinek van Kangoo ulesfutese kerem jelezze a youtube videomnal nala hogy mukodik az ules futes. Bosszanto fokent nulla fokban de kb 5 perc mire elkezd futeni az automata klima illetve a motor igy lehet tudatos elbaszasa a renaultnak. Minusz pont.
Update 25000 km az autón megtörtént az
elso gyári szerviz Amit sajnos nem sikerült Renault szervízben végrehajtani mivel a Renault Ausztriában másfél hónapos határidore vállalta volna az elso szervizet amennyit Sajnos már az autóm nem bírt ki ezért Magyarországon pedig a jászberényi Renault még mindig 3 hónap alatt sem volt képes el indítani mindenféle ügyekre hivatkozva. Szóval az ausztriai A.T.U márka független szervízben ejtettem meg az elso garanciális szervizet. Egyébként ok ajánlották legjobb ãrat és gyakorlatilag azonnal megcsinálták mindenféle várakozási ido nélkül utólag meg tudtam körülbelül féláron 219 euróért amiben benne van már az olaj olaj gázolajszuro cseréje is. 25000 km nél gázolajszuro csere röhej. meglepo módon sehol sem halandók cserélni mert mindenki a Renault gyári karbantartási utasítására hivatkozva a levegoszuro cseréjetol elzárkózott. 75000 kilométernél esedékes megtenni röhej. Gázolajszurot 25 ezer kilométerenként cserélni kell Ja és pollenszurot is Az is benne volt az árban, de levegoszuro csak 75 ezer kilométerenként. Így 25000 után is 5,9liter a fogyasztása. Nem Hagyott nyugodni a levegoszuro ezért a Bárdi autónál 2133 forintér vásároltam levegoszurot amit 15 perc alatt kicseréltem errol egy útmutatót készítettem amit a YouTube ra feltöltöttem. A videóban megmutatom hogy néz ki a 25 ezer km t futott gyári szuro szörnyu Elképeszto Szerintem ezt nem szabad további 50000 km ig az autóban hagyni. Az autó kapott egy gyári vonó horgot amit házilag felszereltem nagyon egyszeru ,sajnos le kell bontani a hátsó lökhárító teljesen, ehhez nagyon jo YouTube videó elérheto az interneten igaz francia nyelven de nem beszélnek benne így nem probléma. A villamos kábelkorbács beépítése pofon egyszeru mivel gyári csatlakozások teljesen elérhetoek ezért a beszerelése nem igényel különösebb elokészületet. Mindenkinek melegen ajánlom hogy az alváz kiütéset a kábelkorbács vezetéshez nagyon nagyon körültekintoen végezze el ugyanis baromira nehéz nehezen lehet kiütni. teljes erobedobással és sokáig kell pufolni hogy kiessen az a kis kerek könnyített lemez darab. Feleségem is kapott egy 28 as kerékpár így kitaláltam hogy lehet 4 kerékpárt két gyermeket és két felnottet a kangóban szállítani úgy hogy ne kelljen a kerékpár csomagtartóval bajlódni. Gyakorlatilag a hátsó ülés lehajtom még a két gyerekülés egymás mellett elfér a hosszú padon míg a két felnott kerékpár elfér a lehajtott ülés részen még két gyerek kerékpár a maradék utastérbe ezek mellett egy rekesz sört akár nagyobb bevásárlás Németországban simán elvégezheto. Én nem bántam meg hibalista minimális praktikumban amit elvár várhat egy kétgyermekes család tökéletesen hozza. Idoközben Megjelent a Berlingo Citroen hosszított változata 1,5 literes dízelmotorral 8 sebességes automatával, sajnos több mint 8 millió forint habár nagyon jól néz ki és nagyon praktikus külsore is nagyon tetszetos , kétmillió forintos felarat a Berlingo a Kangoo XL helyett megéri vagy nem mindenki Döntse el maga. Ha a Berlingo dízel motorja ugyanaz mint a Ford dízelmotorja akkor csalódni fog Hiszen az az az 1,5 literes motor automataváltóval nem bírtam semmilyen körülmények között 8 ala vinni az átlagfogyasztás és az brutálisan sok.
Hibalista
- par gumi ragasztas levalt - ulesfutes csak 5 percig mukodik lehet normalis es nem hiba - EDC valto neha durvan valt ekkor erezheto egy erosebb rantas
Ide hordtam szervizbe
Renault Steyr
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
A.T.U. Steyr
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Logan 2 MCV | Következő autója? | Kangoo Elektromos talan |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |