Zsebes, a legnagyobb kisautó
Szöveges ítélet
Ami mellette szólt, hogy ugyanolyan bohóc, mint a Twingo, viszont van bel?le dízel.
ÓÓÓÓÓRIÁSI belül. Hihetetlenül nagy. 190 centi vagyok és 108 kg. A baráti kör is ilyesmi. 5 en NAGYON kényelmesen el tudunk menni RENGETEG csomaggal nyaralni, kirándulni, sütni-f?zni (bogrács+állvány, mini grill és tartozékai simán beférnek az 5 ember mellé) El?tte Twingónk volt, az sem kicsi belül (aki most mosolyog, szégyellje magát és üljön be hátra egy Twingóba) de így Zsebes (ez a neve a mi drága Kangoonknak) után els?re nagyon sz?knek éreztük! Egyetlen negatívum, hogy a Funky felszereltségnél nincs bal hátsó ajtó, de ezt még senki sem nehezményezte - meg különben is, nagyon jól néz ki az összefügg? másfél méter(!!!) üveg. A váltó (túl)rövid, a moci nyomatékos = városban túl jó, autópályán gyakorlatilag idegesít?, érezhet?en elbírna egy hatodik fokozatot.
Ja! Írta valaki, hogy nem nyílik belülr?l a hátsó ajtó...mi is így kezdtük! Ha kinyitod, az ajtón hátul a zárszerkezeten van egy kis pöcök...ez a gyerekzáz kapcsolója. Tessék átállítani a másik állásba, így m?ködni fog (ez független az elektromos gyerekzártól, amit egy 3 éves gyerek simán kijátszik az ajtón a másik pöcök felhúzásával)
Hibalista
- Rögtön az els? kilométerek alatt elkezdett zörögni a hátsó oldalajtó. Visszavittük, 2X jól becsapták, abbahagyta úgy 2 hétre. Ezzel egy ideig nem foglalkoztunk, 15000-es átnézésen beállították. (Ren.Shick-R, Gyöngyös - 0.-ft.)
-
- A csomagtér ajtó úgy 10000km. környékén már zörgött, a rögzít?nyelv beállításával házilag orvosoltuk. (TORX készlet, amiben van akkora, amivel egy lovat le lehet ütni: 4500.-ft.)
-
- Az el.ablak és az elakadásjelz? kapcsoló tönkrement, 15000-es szervizen csere (Ren.Shick-R, Gyöngyös, 0-ft.)
-
- A gyári izzók gyengék, városban tökéletes, kis forgalmú utakon közvilágítás és útburkolati jelek nélkül életveszélyes. Az anyagbeszerz?nk a PC-je újratelepítése fejébe hozott egy garnitúra Tungsram Metalight +60 izzót, így ez is 0.- forinta került.
-
- A fogyasztás télire felment a kezdeti 5,5-r?l 7,2-re, azt mondták, télen ez természetes. Aztán most itt a jó id?, de vissza le nem megy. Ha ez így megy tovább, 10 év múlva akár 24,2-t is ehet százon :))
-
- Pár napja éjfél felé nem aludt el az izzítás jelz?, motor indítás után sem. (elektromos hibát jelez) Assistance, helyben nem tudják, menjünk a Renault Ház-ba (R. Károly krt.). Másnap mehettem érte, ismét 0 forint, azt mondták, gázpedál potenciométer jeladó hiba volt (a kocsi az asszony nevén van, biztos rá számítottak, én m?szaki ember lévén egy kicsit nehezebben nyelem ezt be - de még megnézetem Gyöngyösön)
-
- Folyadékszint ellen?rzés 15000-enként, olajcsere minden 30000 kilométer után.
Ide hordtam szervizbe
Renault Shick-R, Gyöngyös
Nagyon korrektek, ajánlom mindenkinek! (munkatársam érdi, és lehordja a Lagunát)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Renault Ház, Bp.
Majd kiderül...
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 16500 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Twingo | Következő autója? | Renault Kangoo II 4X4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
