A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kangoo (1998-2007)

Kangoo 1,5 DCI 82 LE. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerintem OK!

Szöveges ítélet

Jó az autó, szerintem nagyon is jó, az enyém kétszemélyes, dobozos, tolóajtós ´Business kivitel´ már az új kasztnis, 82 lovas motorral, ezüstmetál színben, +minden műanyag gyárilag fényezve, így kifejezetten jól néz ki. A 82 lovas motorral lendületesen lehet közlekedni, a dízel kerregés már a multé, jó páran megkérdezték már menet közben, akkor ez most mitöl is megy ilyen jól? Fogyasztása átlag 5 liter körül, autópályás menetnél 7 l. a 140-et szereti. Hozzátenném mindíg csomagtartóval és létrával a tetején járok. Az utastér csendes, jól szigetelt. Olvastam néhány hozzászólásban hogy nagy sebességnél zajos és instabil, én ezt nem tapasztaltam, ( létrával a tetején sem) rendben lévő futóművel és jó gumi választással szerintem nem lehet gond. Az utastér ás a raktér kárpitjai túl a 4. éven és 100000km en is újszerűnek hatnak.

Hibalista

- 17000km, Világítás-index bajuszkapcsoló,(gariban csere),
- 25000km, első futóműnél valami összekötő kopog (gariban csere),
- 30000km, fékbetétek elől, gumigarnitúra (szar semperit).
- 58000km, ékszíjtárcsa csere, (állítólag típushiba)
- 60000km, első féktárcsák-betétek cseréje.
- 90000km, vezérműszíj csere-jó tanácsra hallgatva, (egyébként 120000km a gyári előírás). jobb első ajtózár-kp zár csere.
- 105000km, indítási probléma, kb egy hónapig szívás, sok helyen nem tudták megoldani, mindenfélét mondtak és csináltak vele, Kb 50000.-ft semmiért, ( szerintem most már jó lessz)+egy horpadás a géptetőn, mert rossz irányba akarták kinyitni a géptetőt, hogy lehet ilyen ostoba egy francia autókkal foglalkozó szerelő?
- Végül egy hajnalon házhoz jött egy ismerős ismerőse (francia autók elektromos rendszereinek doktora) 10 percig matatott a műszerfal alatt, majd közölte hogy kész! Valami csatlakozás volt kontakthibás meg egy relét cserélt a biztonság kedvéért. Azt mondta ez típushiba, hozzáteszem a márka szervíz és a szerelők ahol jártam kivétel nélkül porlasztó csúcsot akartak cserélni párszázezer forintért.

Ide hordtam szervizbe

Renault Csepel. Jó, nekem drága.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Ismerős.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Grace Következő autója? Marad, 525tds.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kangoo 1998 (2007 - 2007)

További ítéletek (82 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)