A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kangoo (1998-2007)

Kangoo 1,9d 47kw 65Le 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Quazimodo

Szöveges ítélet

Elöljáróban azt kell mondanom, hogy rendkívül ambivalens érzéssel gondolunk erre a kocsira... :( :)
A története egy szerencsétlen időszakban kezdődött, amikor úgy gondoltam, hogy fuvarozni fogok. Épp egy munkaerő kölcsönzőnél voltam alkalmazásban és bejelentették, hogy 10 nap múlva átraknak egy másik cégükhöz, ergo ugrik a 3 hónapos folyamatos munkaviszony. Ezért kifutottam a fővárosi autópiacra és megcéloztam a legolcsóbb, nem rozsdás dobozost. 600000 Ft-ért... A 3/4-ét hitelből. Nemrég fizettem vissza egyben, amit akkor rám tukmált a kereskedő (48 havi törlesztés), az majd 3 évi törlesztés után is alig csökkent. Ajánlott bank soha! B.nko Pr1mus inkorrekt, többé soha!
Tanuljanak a hibámból, soha egyetlen autókereskedő egyetlen szavát se higgyék el!!!

200003Km-el egy rossz vezető oldali zárral, de -10 fokban is pöccre induló motorral került hozzám. Azt gondoltam ez a fontos, de aztán igazolta, hogy sok másra is lehet költeni.
Akkor még a vezérműszíj nem volt lecserélve benne, azon gyorsan túlestünk + olajcsere és szűrők 90000Ft ismerős szerelőnél, aki azt mondta azért ráz a jobb első, mert a kereskedésben laposan állt és ezért deformálódott a gumi.
Közben befejeztem az egyetemet, munka miatt elköltöztem a Dunakanyarba, a kocsi nem teherautóként funkcionál, de legalább nap mint nap égek vele...
Vettem új gumikat rá, de a jobb első egyre csak jobban rázott. Egy kollégám ajánlott "megbízható" szerelőt, aki futóműbeállításról beszélt, meg csúnya nagy összegeket mondott egy olaj és szűrők cseréjekor, de közben kritikán aluli munkát végeztek a kocsin, összetörték a műanyag borítását a levegőszűrőnek.
Újabb szerelőváltás, és ekkor kiderült, hogy a féltengely már cserélve volt. Méretben azonos, de mégsem bele illeszkedőt szerelt be valaki.
Ezen a ponton nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.
Ahogy fentebb írtam nemsokkal ezelőttig hitel miatt nem tudtam eladni, hát igyekeztem amit lehet javítani. Sziszifuszi munka.
A javításokra fordított összeg (kb. 400000 Ft) csak az elmúlt 1 évben majd meghaladta a kocsi árát. És most el akarom adni... De csak kp-s vásárlás, hitel soha többet!
Most megcsináltatom az aktuális hibáját, éppen nehezen indul, de aztán a következő gondot megelőzve el is adom.
Bár aki megveszi, egy jórészt felújított teherautót vesz...
Pedig néha úgy gondoltam ezt a rondaságot felgyújtom és betolom a Dunába. A Dunát sajnálom!!!

De vannak pozitívumok is!
Jó a vezethetősége, a szervával nincs gond. A fék ha nem is ABS, de lényegében megfogja. Az oldaltartása a magasság miatt nem sok. Ami azonban nagyon zavaró a magyar hepehupás utakon üres csomagtérrel nagyon dobálja a hátúját, olyan érzés, mintha az folyamatosan úszna.
A 65Le szintén nem sok, de az 1.9-es motor nyomatéka bírja és motorfékezésnél is megfogja. Gyorsulásról nem beszélhetünk, de városban vidéken egyaránt eljár egészen baráti üzemanyag mennyiséggel. A nyári 5,2 vegyesen (több autóúttal) télen fűtve, dugóban 6,4 volt a legtöbb.
Autópálya matricát nem érdemes venni rá, mert 120Km/h-nál már borul ez a fogyasztás. És hiába megy 150 felett is, ha akkor megfizethetetlenül nagy az étvágy.
90 az ő tempója, de akkor az 50 literes tankkal 1000 km-t lehet menni. Illetve lehetne, ha nem csak becsült üzemanyag mennyiséget mutatna a műszerfal. Csurig tanknál az első 150-200 km alatt nem beszámítható, akkortól mintha magára találna és kb. 600-650 km után világít a lámpa, azaz villog, ilyenkor még lehet akár 15 liter is benne. Ha csak ennyi baja volna megtartanám, de csak kétszemélyes.
Az is igaz, hogy még sohasem hagyott cserben. Valami mindig rossz rajta, de megy ahová vezetem.
A feleségem egyenesen oda van érte, mert félig lakókocsiként használjuk, (ahogy a képek is igazolják) neki mindig van benn enni és innivaló, kézkrém és annyi extra cucc, hogy nem merek nem kombit venni utána, mert akkor én nem fogok beférni, ha ő bepakolt.
Az igaz, hogy presztízse az tripla nulla! Minden mercis, audis, bmws barom és néhány amatőr suzukis is azt gondolja, hogy ez az a kocsi, ami elé muszáj bevágni és lehetőség szerint le is nyomni az útról. De autópályán kívül itthon így is egyszerre érkezem az ilyenekkel Á-ból B-be.
A fűtése rendben van, klíma nagyon hiányzik és valljuk be hülyén néz ki, mikor átizzadva öltönyben kiszállok belőle...
De az is mellette szól, hogy a baráti körben, kezdő 20-as, 30-as "felnőttek", akik korom és köröm beliek, az ő számukra jó, ha kéznél van "Kvazi", mert minden elfér, vagy megoldhatóan szállítható benne.
A képek arról tanúskodnak, hogy túrázáshoz ideális volt kettőnknek. Székelyföldet úgy megjártuk, hogy minden amit csak el lehet képzelni és ezen felül, amit még az akkortól menyasszonyom (már feleségem) belepakolt az befért és alig volt valami benne. Volt nálunk kb. 100 liter víz, 12 pár lábbeli, gázpalack, sátor, kemping székek, fazekak, iszonyat sok ruha, jó pár üveg ital stb. stb. És ennyi cuccal a Madarasi Hargitára, 10 km-es kő, szikla tömb úton, ahol néha a patak is alattunk folyt minden gond nélkül felment.

Végül a Quazimodo névről, amit kapott a szent keresztségben...
Először csajozós autónak neveztem, de már nős vagyok így hiába az 1.9-es "nagy, sportos" motor, a 2 személyes kialakítás.
Viszont randa és púpos, tehát Quazimodo!

Másfél órája adtam el az autót. Tegnap este, mikor kipakoltunk belőle, a feleségem megsiratta. Én nem bánom. 430000 Ft-ot adtak érte. De nekem többszörösében volt.
Sebaj a cseh csodát (octávia), holnapután hozom el. Remélem több szerencsém lesz vele.

Hibalista

- Ezek romlottak el rajta: - - a vezetőülésnél a zár (úgy vettem) - - olajteknő tömítés - - féltengely - - első lengéscsillapítók - - féktárcsa, fékbetét - - kipufogó, katalizátor - - gumiharangok - - környezetvédelmi szelep (nem tudom a pontos nevét) - - belső világítás - - most épp 2-3. izzításra és indításra indul, holnap viszem szerelőhöz

Ide hordtam szervizbe

Sajnos rossz tapasztalataim vannak:- ha egy szerelőhöz beállítok ezzel a 10 éves Kangoo-val máris elhúzza a száját- ha látja, hogy nem egy futár vagyok, máris azt érzik, hogy lehet srófolni az áron

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 200003
Megbízhatóság (9) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Swift 1.3 chip tuning Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kangoo 1998 (2007 - 2007)

További ítéletek (82 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)