Micimackó Kangája, nagy hatalmas Zsebbel
Szöveges ítélet
Franciás hibák, amik már új korában jelen voltak: bal els? ajtót lényegesen er?sebben kellet csapni mint a jobb oldalit, ezzel semmit nem tudtak/akartak csinálni, mondván a helyén van. Az els? 10 km-en zörgött valami alant, majd a kipufogó rendszer megbontásakor kiesett egy gyufásdoboznyi hegesztési varrat.
A m?szerfal meg sem mozdult, nem recsegett semmit, viszont a kormány belsejében valami alapjáraton idegesít?en ciripelt. Ez egy furcsa kormánytartásra kényszerített, lefogandó a citerát.
Aztán 150000-nél az önindító kezdte el megadni magát, na ez volt a vége, még eljárkáltunk vele, de már nem tartottam tovább üzembiztosnak, nem indultunk vele hosszú útra. Továbbá a szokásos (?) kopó alkatrészek, mint els? futóm? összes gömbcsuklója és talpasa összesen 2 teljes garnitúra/150000 km, izzító hiba, de csak valami kábel csúszott szét, ablakemel? kapcsoló, vészvillogó kapcsoló csere. A szervizek sincsenek a helyzetük magaslatán, pl. több alkalommal próbáltak meggy?zni amikor kértem a por és pollensz?r? cserét, hogy "ebben nincsen is olyan dolog, mert ?k nem találják".
De ennyit a hibákról, és most a jó oldalát:
Hatalmas, tágas, kényelmes, tökéletes családi kocsi, ha a gyerek kiönt vmit az sem baj, könny? tisztán tartani. A motorja (1,9 TDI) húz mint az állat, a vége 180-nál volt, de addig igen dinamikus. Sok ember arcán láttam a döbbenetet: de hisz ez egy tgk, akkor meg miért túr le az útról? vagy lámpánál pl: Hát ez meg hova tünt? Mert amilyen nagy, olyan fürge volt. Persze csak ezzel az 1,9 TDI motorral. Amikor cserére került mint alapvet?en elégedett vev? beballagtam a megszokott Renault keresked?höz, rövid egyeztetés, tesztvezetés (minek, hisz olyan mint az el?z?, mondták) majd csalódás. Ez a mostani 1.5 dci valami igen csirke. Amolyan Skodálatos érzés volt, mint hajdanában a farmotoros skodáknál, csak lendületb?l lehetet el?zni, a gyorsulásnál valószín? negatív g érték jött volna ki, utáltam magam a forgalomban, tudtam hogy zavarok másokat, nem tudom felvenni a ritmust, csak ha szét pörgetem, na de azt ugye dízelnél meg nem illik. És hiába úgy mentem oda hogy kérek egy ugyanolyat, mert nekem megfelelt, nem vettem meg az 1.5-os dci csirkemotorral. Mint kés?bb kiderült sajnos csak néhány hónapig gyártották az 1.9 TDI-vel, én pont abból fogtam ki egyet anno.
A kölykeim mai napig visszasírják, és ha valami nagyobb dolgot kell hurcolnom én is...
Hibalista
- Els? 40000 km-nél kormányszervó szivattyú, persze 1 év 1 hónaposan (akkor még 1 év gar. volt) így kegyesen "szavatosságra" elintézve került 36 000-be a gyári hibás alkatrész.
- Valami kábel lelazult 50000 km körül, adagolás megakad, el?zésnél kellemetlen javítása 0 Ft.
- 2 garnitúra els? futóm? alkatrész, 150000km-en, kb 250000 munkadíjal együtt, mentségére legyen mondva nem hiszem hogy gödörországba, kátyulandba tervezte a gyártó.
- Ablakemel? kapcsoló, vészvillogó kapcsoló, ventillátor fokozatkapcsoló. 10e-10e-10e.
Ide hordtam szervizbe
Szerencsi Renailt szervíz felejthet?
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgartner M1-M7 felé szerencse dolga, van hogy profi ember csinálja, van hogy én is jobban tudnám csinálni
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | seat |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
