Még mindig csak jó lehetne, ha...
Szöveges ítélet
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=64935 <- ezt cseréltük le. Nem nagyon látszik az előrelépés. A motor, futómű ugyanúgy jó. De ennyi.
Nincs ABS. Mégegyszer mondom, nincs ABS. Az autókreátor 2007-ben két kocsiösszetörős reklám közt azért elad ilyen verdát is. Szép. Persze lehet azt mondani, hogy nem kell megvenni. Igen de ezeket az autókat általában nem azok veszik akik használják. Aztán lehet azt is mondani, hogy van rá igény így is. Ja. Meg stadionban végrehajtott csoportos akasztásra is lenne igény, de a világnak ebben a felében mégsem tartanak ilyet.
A hátsó ajtót úgy kell bevágni mint a Barkas-ét (bocs Barkas).
Életemben nem láttam olyan autót ami az oldalablakok feléig beteríti sárral az oldalát. Neki sikerül. Normál koszos vízzel ami minden eső után az úton van. Esős időben naponta kéne mosni.
Az ülés nevetséges. Fél óra után fáj a hátam. A jobb oldali a padlóba hajtogatható, aztán az elválasztórács ajtaját kinyitva értékes rakteret kapunk hosszú cuccoknak. Jó ötlet. Lenne. Mert a jobb oldali ülés emiatt nem állítható. Sem tologatni nem lehet sem dönteni az támlát. Emiatt a térdem állandóan nyomja a műszerfalat. Az elválasztórács fix és nyitható részét is valami általam érthetetlen okból nem egyenesre hanem ívesre csinálták. Emiatt az ajtó hátra(a raktérbe) nem, csak előre nyílik.
Kapaszkodók nincsenek. A fej feletti polcot szerettük volna kapaszkodásra használni, de vágja a kezünket a vékony műanyag.
A műszerfal anyagai még a Suzukiménál is szarabbak.
Motoros tükör van, belső levegő keringetés nincs. Vajon melyik kéne gyakrabban?
A tanksapka szintén egy vicc. A kezét kéne levágni annak aki kitalálta.
Az ablakemelő gombjairól ordít, hogy csak utólag muszájból kerültek oda. Le kell hajolni, hogy lenyomjam.
Relés fényváltó (hol használtam ilyet? Barkas?).
Dícsértem a futóművet mert kényelmes, de az autó egyébként életveszélyesen instabil. Persze ez lehet, hogy a gumitól van.
Egyébként jó.
Még egy utolsót had rúgjak a Renault-ba. A kollégáim Traffic-jában a kormányról vezérelhető gyári rádió nem tartalmaz magnót netán cd lejátszót. Csak rádió. 2007. Európai Unio.
Mind mind olyan dolgok amelyek a mindennapos használatot nehezítik, de nem drágán, csak egy kis odafigyeléssel javíthatók lennének. De valahogy a Renault-nál ez nem cél?
Lehet alázni meg lenézni a Suzukit, az enyémnek (http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=26211) is egy nagy nagy szar a futóműve de másban ez a nyomába sem ér.
Hibalista
- Mivel keveset ment még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Renault Kanizsa
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Ha lenne ilyen méretben Toyota tgk. |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
