A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kangoo (1998-2007)

Kangoo 1.5dci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes csalódás

Szöveges ítélet

Céges autó, ma adtam át, egy frissebb kiadást kaptam. Kellemesen csalódtam a Renaultban, hiszen anno R5 volt a családnak, ami nem volt egy megbízható darab(igaz oktatóautó volt előtte, mint kiderült).Területi képviselőként dolgozom az ország egyik sörgyáránál. Egyetlen komoly baja volt, hogy már szinte új korában melegen nehezebben indult, és a motor nehezen pörgött fel, amit egy szoftverfrissítéssel orvosoltak. Amúgy semmi, csak kopó alkatrészek. 30000 ezrenként olajcsere, az utóbbi időben 15000 ezrenként 1 liter utántöltés. Azért utóbb, mert a szervízben javasolták, mivel a dci motor olajfogyasztása 1l/15000 km. Maga a motor véleményem szerint jó a 65 pacihoz képest. Mai dízel, 1800-ig turbólyuk, aztán uzsgyi. Azért nem hátbataszító erőről beszélek, de 100-ig 14,5 s, aztán a nagy homlokfelület visszafogja az autót. A vége 160 körüli óra szerint. Ugyanez a motor a Clióban 175-180-at tud. A fogyasztás irigylésre méltó, én is alig hittem, volt hogy 1016 km-t mentem egy tankkal. Ha nagyon kíméltem, volt hogy 4,8-at mértem(hangsúlyozom átlagban napi kb.20-30 indítással), de 7,3-nál sem mértem többet, akárhogy tapostam neki. Volt nemegyszer, hogy pályán folyamatos padlón mentem, amit simán bírt, nyilván mert 4200-at forog a motor. A 82 lóerősnek jobban örültem volna, azzal biztos rugalmasabban lehet közlekedni. Igaz, a súlyt már megérezte a kisnyomású turbós moci, de legtöbbször max.1 mázsával közlekedtem. Nagyobb terhelésnek csak kb.2 hetente volt kitéve az autó Szolnoktól-Bajáig, tehát a lengéscsillapítók még az eredetiek, ugyanúgy miint a kuplung és az akksi is. A futóműben volt pár alkatrész cserélve, de ez hazai utak gyalázatos minőségének köszöhető. Nem volt valami kényelmes, de egy teherautótól ezt ne is várjuk, még ha francia is. A fékbetéteket nyelte 30000 ezrenként, a tárcsákat ha jól emlészem 60000 ezernél cserélték. 120000-nál meg teljes vezérlés csere(ékszíj, vezérműszíj, görgők stb.). Cserben nem hagyott sehol és ez a legfontosabb, és az, hogy a szervízt a cég fizette.

Hibalista

- 110000 körül szoftverfrissítés, amúgy csak a kopó alkatrészek!!!

Ide hordtam szervizbe

Molnár Autóház Szeged

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Renault Baja

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 252604
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Punto 1 Következő autója? Kangoo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kangoo 1998 (2007 - 2007)

További ítéletek (82 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)