A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kangoo (1998-2007)

Kangoo 1.4 Pampa 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jött, látott, győzött ... csak mi vesztettünk rajta.

Szöveges ítélet

Hol is kezdhetném ennek az autónak a történetét?
Emlékszem ezelőtt 3 évvel keresgettünk használt autókat. Ekkorra már úgy gondoltuk, hogy ideje egy kicsivel nagyobb autó után nézni. Gyakran jártunk zenélni, és a nagyobb raktér égető szükségűvé vált. Nos ebben az autóban megtaláltuk, ugyan is a teljes csomagtérben elfért a komplett felszerelés.

Amúgy motorikusan messze a legjobb autó volt idáig, ami a háznál volt. A legtakarékosabb, és a legdinamikusabb mind közül. 140Km/h-n még 15 évvel a háta mögött is kiválóan elment, sőt akár többre is képes lett volna.
1.4-es motortól ekkora kasznival azért ez szép teljesítmény, sőt megpakolt állapotában is megmutatkozott a kis dög ereje, ami alapján végképp meggyőzött minket.
A fogyasztása egyszerűen zseniális. Még kigyulladt üzemanyagszint jelzésnél is 2 utat tudtunk megtenni Debrecen és Hajdúböszörmény között oda-vissza.

A hátrányát, és a későbbi hibák forrását a korlátoltan variálható hátsó űlésekre vezetem vissza. Mivel a komplett felszerelés, ezáltal a súly nagyrésze nem egyenletesen lett elosztva, valószínűleg ezért lett totálkáros mind a 4db torziós rúd. (Immáron Berlingo tulajként bebizonyosodott a tény, mert a Berlingoban jól variálhatóak a hátsó űlések, és teljes felszerelés mellett sem ül az autó hátulja nagyon sokat. )

Aztán később jöttek ki rajta bizonyos hibák, amik miatt gazdaságilag már totálkárossá vált a járgány.

Csak a karosszériamunkára a lakatos 150 ezer ft-ot mondott úgy, hogy még nem állt rá az aknára, és nem nézett be alá. Amúgy az alváz ránézésre jó állapotban volt, ám ha egy lakatos Sterimo-val bekerül alá, minderre nem lehet alapozni, ezt tudjuk jól.

Aztán ott volt az a búgó hang, amit nem tudtunk mire vélni. A szerelő váltó hibára gyanakodott, amivel kapcsolatban nem volt bizakodó, (Mondván ha megkell bontani, az nem annyiból fog állni, hogy a hibás alkatrészt cseréli, és összerakja. Akkor már célszerű a teljes váltót felújítani, ami nem olcsó mulatság)

Nem mellesleg a gumik is ekkortájt koptak el annyira, hogy akkor már ezt is cserélni kellett volna, ami nem éppen olcsó dolog, és még a többi dolgot még csak nem is javítottuk.

A fenntartási költségekre, azért kap 9 pontot, mert a gépjármű adó, a biztosítás, az üzemanyagköltség viszonylag olcsó volt, de ez a megbizhatóság kárára ment.

Összességében maga az autót szerettük, mert ha kellett, tette a dolgát, viszont a rejtélyesen sűrűn előforduló meghibásodások, a váratlan kiadások teljesen megkeserítették az életünket.

Hibalista

- - Hátsó híd (tulajdonképpen a torziós rúdak lettek totálkárosak, de mivel annyira drága volt az új alkatrész, hogy megérte az egész hátsó hidat cserélni egy felújított darabra. kb. 80 ezer ft + munkadíj - sajnos kiderült az is, hogy ez a megoldás nem volt olyan tartós.) - - Hátsó fényszóró (egy rossszul felmért és végrehajtott tolatási manőver eredménye volt, viszont ahhoz képest olcsón lett cserélve a komplett bal hátsó elem. ~8000eft+munkadíj) - - Karosszéria (Küszöb + hátsó sárvédő ív + időszerűvé vált az alvázvédelem megújítása) - - Váltó (Nyöszörgő, búgó hangokat hallatott az autó nagyobb fordulatszámnál az utolsó napjaiban) - - Kipufogó korrózió (részleges javítás, majd teljes csere) - - Első napon a főtengely jeladó okozott komikus pillanatokat. Irónikusan akkor romlott el, amikor a papirozást intéztük a városban. (Viszonylag olcsó tétel, és tipikus hibaforrás arra az esetre, ha az önindító forgat, de nincs gyújtás)

Ide hordtam szervizbe

Lulu műhelye.4220 Hajdúböszörmény, Vár u.Ahány autó volt a háznál még idáig, mindet ide hordtuk. Korrekt árazás, gyors munka. Még annak ellenére is, hogy a műhely előtt az utcán néha hosszú sorokban parkolnak a javításra váró autók.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 214000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Felicia Következő autója? Berlingo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kangoo 1998 (2007 - 2007)

További ítéletek (82 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)