A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kangoo (1998-2007)

Kangoo 1.2 16V +CNG utólag 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gázos egy Bodega!

Szöveges ítélet

Céges autóként nyűztem, de egy rémálom azóta is. Nem, nem a formavilága miatt. Persze attól is lehet támasztani a wc ülőkét, minden alkalommal akárhányszor az ember meglátja. De ami sokkolóbb, mert hát belülről ugye nem látjuk a külsejét, az az hogy borzalmasan erőtlen, és kényelmetlen autó volt. Csodálatos üzemeltetéséből fakadóan még büdös is volt belül, de erről nem az autó tehet. Erőtlenségéhez valószínűleg hozzájárult az utólagos CNG beszerelése is. Na ez az amit senkinek sem ajánlok!! Egyrészt mert pakolhatatlan lett tőle, mivel az amúgy egész jól használható kis bódé 1/3-át foglalták el a gázpalackok. Ezt nevezem ésszerű cégesautónak! Alapból az 1.2-es 16 szelepes motor egy lusta, minden fordulatszám tartományban gyötrelmes, dinamikus haladásra képtelen motor. Ehhez hozzá jött, hogy CNG üzemmódban gyakorlatilag használhatatlan, annyira gyenge. Egy lámpánál padlógázzal történő elindulás után 4-5 autó hagy le, akik 2000-nél elváltják persze. Így a benzin/gáz üzem kapcsolója lett a turbó gomb. Ha valami extra teljesítmény kellett, csak át kellett kapcsolni benzinre. És akkor csak 20 másodpercbe telt egy 0-100 sprint. Érzésre meg egy örökkévalósába.... Na mindegy, tegyük túl magunkat ezen, ha már nem egy villám, legalább biztos kényelmes, mert hát francia. Na persze, álmodik a nyomor. Szó szerint! :) Egy nyomorúságosan kényelmetlen, borzalmas ülésekkel szerelt valami. Erről egyszerűen többet nem is tudok írni. Ezt a fapadot érezni kell. A menetdinamikáról és kényelemről már ugye meséltem, na de milyen a vezetési élmény ? (Bocsánat a szóért előre is) Hű hát ezt is nehéz sajnos szavagba önteni. A váltó mint egy takonypálca. Ennyi, ezen nem érdemes rágózni tovább. Üresben is olyan táncot lejtett alapjáraton hogy csak lestem mi ez ???? A bódé olyan lengésekre képes hogy ihajj. Aki szeret hajózni, annak melegem ajánlom. Ezzel aztán télen-nyáron lehet ringatózni, de nem pozitív értelemben. Dülöngél mint Józsibá a kocsmából jövet. Aztán amit még nagyon szeret a kis szemét, gurulni hátrafelé. Sík egyenes úton ha elengedem a pedált, képes volt hátra gurulni... Sajnos kétszer meg is lepett a szemétládája.... A fékrendszer is érdekes. Elvileg kapott újat mindenből. Nyilván persze a legolcsóbbat. Hát, nem tudom hogy jobb lett-e mint előtte. Így már teljes a Fittipaldi körkép. Tulajdonképpen egy igazi élményautóban ülünk, felfoghatatlan a gyorsulás és sohavégetnemérős a megállás. :-)

Persze nagyon belecsaptam a közepébe. Ez az egész ott kezdődik, hogy egyáltalán el tudunk-e indulni eme ipari csodával. Sajnos a megbízhatóságára is lehet panasz. Gyakorlatilag hetente kellett valamit buherálni rajta. Komplett futómű szétesett (kerék is majdnem kiesett), orrán száján dőlt az olaj és ennek megfelelően enni is szerette (két olajcsere közt gyakorlatilag le lett cserélve az olaj :D ) , elektronikai hibáktól pedig csak úgy hemzsegett. Az önindító egy rövidzárlatnak köszönhetően még kulcs nélkül is képes volt indítani. Egyetlen probléma volt hogy ezt én nem szerettem volna épp akkor. Le is égett az utam kellős közepén... De a folyamatosan visszatérő teljesítmény korlátozó elektronikai hiba is nagyszerű érzés volt, főleg az M0-son emelkedőn, mikor padlógázon már az 50-et sem tartva dudált le a kamion mögöttem. Lehúzódni meg sehova sem lehetett... Na ott már volt némi halálfélelem is. Mindezt egyébként egy izzítást jelző piktogram jelezte. Benzines autóról beszélünk... :-)))) Igazából az elektronikával olyan jó viszonyban volt a jármű hogy egyszerre akár 5-6 hibalámpa is képes volt világítani a műszerfalon !! De képes volt ablakspriccre lekapcsolni a világítást. Mindezt sötétben 90-nél! Döbbenet ! Őszintén szólva öröm volt amikor elváltak útjaim tőle. És igen, túléltem, itt vagyok és meg tudtam írni ezt a kis szösszenetet eme műremekről !

Hozzáteszem, a karbantartása sem volt piskóta. Egy normálisan karbantartott példány azért biztos hogy nem ilyen életveszélyes darab.

Hibalista

- Rengeteg, felsorolni is nehéz. Azért megpróbálom. Futóműben minden. Elektromos gázpedál, ablaktörlő kapcsoló, motoron orrán száján dőlt az olaj - ez hellyel közzel úgy is maradt, önindító....stb. Mindenre már én sem emlékszem, de sok kis apró-csetrő, de annál idegesítőbb hibája is akadt.

Ide hordtam szervizbe

Cégen belüli buhera. Néha szerelés, de problémásabb esetekben (pénzügyileg is :-)) ) inkább csak buhera...

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Wagonr Következő autója? 325Ci
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kangoo 1998 (2007 - 2007)

További ítéletek (82 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)