A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Renault » Kangoo (1998-2007)

Kangoo 1.4 RT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az univerzális, bevállalós utitárs

Szöveges ítélet

Nekem bejött! Ideális családi/szabadidős autó.
A kenguru 4 éve került hozzánk. Ami elsőre megtetszett benne az az volt, hogy magas a hasa, fekvőrendőrön soha nem koppant, még megpakolva sem, a könnyebb terepet is simán bírja (Geocaching :)), és jókora rakodóhely van benne. A 4 év alatt szállítottam vele csempét (komplett felújításhoz), cementes zsákokat, 3 ajtós lapra szerelt szekrényt, sarokkádat (!), stb. Mindezt úgy, hogy le tudtam csukni a hátsó ajtót.
A motor nem egy vadállat 1.4 cm3 75Le benzines, de a viszonylag kis súlya miatt teljesen jól mozgatja a kasztnit. Városban a motort kicsit pörgetve kimondottan lendületesen is lehet vele közlekedni, de a normál 130-140 km/h autópálya tempó sem jelent gondot neki. Efelett azért már erősen hangosodik.
A fogyasztás szerintem átlagos: városon kívül lemegy akár 6.5-re is, de tiszta városi használatnál kb. 8 liter az átlag.
Mindent összevetve nem sok bajom volt vele az együtt töltött az idő alatt. Az első komolyabb gond idén nyáron ért, amikor is az M7-esen Balaton felé haladva különösebb előjelek nélkül átégett a hengerfejtömítés. A trailer és a javítás díja miatt kicsit megromlott a "barátságunk". A gépállat most 11 éves. Elégedett vagyok/voltam vele, de elérkezett az idő, hogy egy kicsit fiatalabb gépet keressek (ezúttal diesel-t).

Hibalista

- kormányösszekötő, bal gömbfej, motortartó gumibak csere (122 000 km) magyar utak rulez! - jobb első gömbfej csere (136 700 km) magyar utak rulez! - Hengerfej tömítés csere, szelepfedél tömítés, hengerfej síkköszörülés, stb (140 000 km). - Inercia kapcsoló (ami ütközéskor leállítja az üzemanyag ellátást), generátor szíjfeszítő görgő. - Ezen felül csak a szokásos dolgok (olajcsere, szűrők, vezérműszíj, stb)

Ide hordtam szervizbe

Charlie Autó Korrekt áron, rövid időn belül gyógyította a gépet. Amit javított, azzal nem volt több gond.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

B*u*g*r*n*r Hagyjuk! A generátor szíjfeszítő görgőjét cserélték... Persze nem olcsón és nem gyorsan. Ezt követően néhány napon belül elhagytam a szíjat (vidékre indultam, jó hogy még Pesten kiderült). A fenti (10 pontos!) szerelő 10 perc alatt rájött, hogy sz*rul csinálták meg. Valamit kihagytak és a szíj a görgő szélén futott... Többet nem mentem oda.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Kangoo dCi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Renault Kangoo 1998 (2007 - 2007)

További ítéletek (82 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)