A molett munkatárs
Szöveges ítélet
Küls? alakja alapján szerintem kategóriája legrondábbja, de amikor vettem kategóriája legolcsóbbja is volt.
Ezzel az 1.9-es (65LE) szívódízel motorral dinamikáról azt hiszem nem beszélhetek. Városi tempónál tudja tartani a lépést, még megpakolva is, de utána elt?nk bel?le a gyorsulásra való hajlam.
Terhelés nélkül a hátulja könny?, ilyenkor a hátsó fék is könnyebben befog rajta.
A bels?je is elég igénytelen, f?leg így a teherautós felszereltséggel. A jobb oldali fix ülés elég kényelmetlen bír lenni hosszabb utakon, f?leg mert pár centivel sz?kebb is, mint a vezet?oldali.
Amúgy tökéletesen ellátja a rá ruházott, melós autó szerepkört, még sehol nem hagyott ott a négy év során.
Hibalista
- Komolyabb alkatrész nem romlott el rajta. 2 éve az ékszíj rojtosodott, cserélni kellett. A szervó néha rendetlenkedik, ha olyan kedve van akkor csak magas motor-fordulatszámon m?ködik.
- Igénytelen m?anyag teherautó bels?jére ellenére belülr?l slagozni nem lehet, egy intenzívebb vizes rongyos mosás után a bal hátsó tolóajtó központi zára beázott, azóta nem m?ködik.
- Jobb oldali tolóajtó szorul nyitásnál.
- 4 éves korában a balels?nél féltengely csere volt szükséges.
- Az utólag, szakszervízben beszerelt elektromos ablakemel? néha elromlik.
Ide hordtam szervizbe
Renault Molnár Celldömölk
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Lantos Szervíz Marcali
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | rapid express | Következő autója? | Esetleg valami négykerekest |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
